پیروزی بازیکنان ایران در اسنوکر جوانان آسیا

پیروزی بازیکنان ایران در اسنوکر جوانان آسیا

سه بازیکن تیم اسنوکر ایران با شکست حریفان خود راهی مرحله دوم مسابقات زیر بیست و یک سال قهرمانی آسیا شدند.
اسنوکر
بیست‌ و دومین دوره مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا، از پنجم تا دوازدهم خرداد در قطر برگزار می شود

نوید شفیعی، امیر سرخوش و سهیل واحدی سه بازیکن تیم اسنوکر ایران بودند که روز چهارشنبه در بیست و دومین دوره این رقابت ها که همزمان با هشتمین دوره بیلیارد انگلیسی برگزار می شود، به پیروزی رسیدند.

محمد کریمی، مسئول روابط عمومی فدراسیون اسنوکر ایران، به بخش فارسی بی بی سی گفت: "نوید شفیعی که در دیدار های گذشته موفق شده بود حریفان قطری و تایلندی خود را ببرد روز چهارشنبه با شکست بازیکن سنگاپور به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کرد."

وی همچنین همچنین از غلبه واحدی بر حریف قطری و سرخوش بر ورزشکار امارات عربی متحده و صعود این اسنوکرباز ها به به جمع شانزده نفر برتر آسیا خبر داد.

مرحله دوم رقابت های اسنوکر زیر نوزده سال آسیا از روز پنجشنبه آغاز می شود. امیر سرخوش و سهیل واحدی با حریفان چینی خود دیدار می‌ کنند و نوید شفیعی با حریفی از هند روبرو می شود.

همچنین در ادامه هشتمین دوره مسابقات بیلیارد انگلیسی، مهدی راسخی با 4 باخت از حضور در مرحله بعدی محروم شد و حسام پویان‌فر با دو باخت و 2 پیروزی از گردونه بازی‌ها خارج شد.

بیست ‌و دومین دوره مسابقات اسنوکر و هشتمین دوره مسابقات بیلیارد انگلیسی قهرمانی آسیا، از پنجم تا دوازدهم خرداد ماه در دوحه، پایتخت قطر، برگزار می شود. در این دوره از مسابقات 14 تیم در رشته اسنوکر و 10 تیم در رشته بیلیارد انگلیسی شرکت کرده اند.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.