مادری در تگزاس خود و ۳ دخترش را حلق آویز کرد

مادری در تگزاس خود و 3 دخترش را حلق آویز کرد

به گفته مقامات آمریکایی یک زن تگزاسی که ظاهراً دچار افسردگی بوده است خود و 3 دختر کوچکش را حلق آویز کرده است.  Go to fullsize image

به گزارش به نقل از AP‌، این زن با استفاده چند لباس و کمربند خود و ‌سه دخترش را خفه کرده اما دختر چهارم وی نیز که تنها 8 ماه سن داشته و در گنجه لباس‌ها در حال مرگ بوده توسط خاله‌اش نجات یافته است.

لری فاولر کلانتر پارکر کانتی می‌گوید: «‌تنها می‌توانم بگویم وحشتناک بود.»

حال عمومی‌ فرزند 8 ماهه خانم «گیلبرتا استرادا» 25 ساله خوب است و به گفته فاولر کودکان دیگر به ترتیب 5، 3 و 2 ساله بوده‌اند.

خواهر خانم «استرادا» پس از این‌که متوجه می‌شود او بر سر کار نیامده است تصمیم می‌گیرد به خانه متحرک آن‌ها در همان نزدیک برود و پس از ورود به خانه و مواجه شدن با این صحنه تنها پس از شنیدن صدای ضعیف نوزاد موفق به نجات او شده و بلافاصله با پلیس تماس می‌گیرد و به خاطر وضعیت کودک درخواست آمبولانس می‌کند.

پلیس گفته که به احتمال زیاد این پرونده خودکشی است چرا که درهای کانتینر محل زندگی آن‌ها از داخل قفل بوده و اقوام او نیز ادعا می‌کنند که این مادر 25 ساله دارای افسردگی بوده است.
این خانم در فوریه گذشته از شوهر خود جدا شده بود و تحقیقات درباره وی نیز ادامه دارد.

تگزاس در سال‌های اخیر شاهد چندین مورد قتل فرزندان توسط مادرانشان بوده است.

حدود 5 سال پیش‌ مادر 39 ساله یک خانواده با شلیک گلوله به فرزندان 10، 9 و 4 ساله‌اش آن‌ها را نیز به قتل رساند. در سال ‌2001 مادری 5 فرزندش را در وان حمام خفه کرد و در سال‌ 2003 نیز مادر دو پسرش را با ضربات سنگ به قتل رساند و مادر دیگری دخترش را باز هم در وان حمام خفه کرد. در سال 2004 نیز مادری هر دو بازوی دختر 20 ماهه خود را برید.

هر 4 مادر فوق بر اساس حکم دادگاه و به علت ابتلا به جنون تبرئه شدند.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.