توهم شوم ۲ دختر در مهمانی شبانه

توهم شوم 2 دختر در مهمانی شبانه

مهمانی شبانه پایان شومی را برای دختر جوان رقم زد.Go to fullsize image

این دختر جوان که با دعوت چند تن از دوستانش به مهمانی شیطانی رفته بود، هنگام بازگشت به خاطر توهم دچار حادثه شد.

به گزارش تهران امروز، اواخر زمستان سال 85 امدادگران اورژانس تهران در حالی که ساعات پایانی شب را به سر می‌بردند در جریان مصدومیت دختر جوانی در خیابان یوسف‌آباد قرار گرفتند. بلافاصله خودروی آمبولانس آژیرکشان به محل مورد نظر رسید. جلوی خودروی پرایدی دختر جوانی را دیدند که با پشت‌سر بر زمین افتاده و بیهوش شده است.با انتقال این مجروح به بیمارستان دختر جوان دیگری که به‌شدت گریه می‌کرد مورد پرس‌وجوهای ماموران کلانتری یوسف‌آباد قرار گرفت.

این دختر در حالی که حالت طبیعی نداشت به ماموران گفت: من به همراه چند تن از دوستانم به جشن تولد رفته بودیم که در راه بازگشت متوجه شدیم حال دوستمان خوب نیست. من خودرویم را کمی جلوتر بردم تا او را به بیمارستان برسانم که ناگهان متوجه شدم دوستم با سرعت به سمت خودرویم دوید و خود را به روی آن انداخت و بر اثر این حادثه بیهوش بر زمین افتاد.با اظهارات ضد و نقیض این دختر جوان و ادامه تحقیقات از سایر شاهدان ماجرا، ماموران دریافتند که نکته پنهانی در پس این ماجراست.

15 روز بعد دختر جوان به هوش آمد و در حالی که به گفته پزشکان دچار نقصی در حافظه بلندمدتش شده بود، به ماموران پلیس گفت:‌ روز حادثه یکی از دوستانم به خانه‌مان آمد و از من خواست تا به جشن تولد دختر خاله‌اش بروم. من هم که فکر می‌کردم این جشن تولد مثل بقیه جشن‌هایی که رفته‌ام باشد، با او همراه شدم.

چند ساعتی گذشت در حالی که شب به نیمه رسیده بود از مهمانی خارج شدیم، من بسیار حالم بد بود. یکی از دوستانم به من گفت، من از نوشابه‌های آغشته به قرص روانگران مصرف کرده‌ام. دقایقی کنار خیابان ایستادم و ناگهان متوجه شدم دوستم «لیلا» با خودرویش به طرف من در حال حرکت است و دیگر نفهمیدم چه اتفاقی افتاد.

با طرح شکایت این دختر جوان در بازپرسی شعبه 5 دادسرای ناحیه 6 بازپرس شیوایی دستور رسیدگی بیشتر به این پرونده را صادر کرد.

در تحقیقات بعدی پلیس، دختر جوان لب به اعتراف گشود و گفت: شب حادثه من قرص روانگران مصرف کرده بودم و به تصور اینکه دوستم در حال شوخی کردن با نامزدم است بسیار از او کینه به دل گرفته و با خودرویم به سمت او حرکت کردم و پس از برخورد با او تازه متوجه شدم که همه چیز توهمی بیش نبوده است.

با اعترافات این دختر جوان، پلیس دختر حادثه‌دیده را به کمیسیون پزشکی قانونی فرستاد.
قرار است به‌زودی پرونده این دو دختر برای رسیدگی به دادگاه ارسال شود.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.