استقبال سرد اصفهانی‌ها از احمدی‌نژاد!

استقبال سرد اصفهانی‌ها از احمدی‌نژاد!

شاهدان عینی و حاضران در مراسم سخنرانی «محمود احمدی‌نژاد» در اصفهان می‌گویند که استقبال مردم این شهر از رئیس جمهور آنچنان کمرنگ بوده که به محملی برای گفت‌وگو‌های درگوشی مردم حاضر در میدان امام (نقش جهان) و حتی همراهان رئیس جمهور تبدیل شده ‌بود. استقبال سرد اصفهانی‌ها از احمدی‌نژاد!

به گفته شاهدان عینی حاضر در میدان نقش جهان اصفهان، حضور مردم اصفهان در محل سخنرانی احمدی‌نژاد آنقدر غیرقابل انتظار بود که ازدحام جمعیت تنها از روبروی مسجد امام تا قبل از کاخ عالی‌قاپو ادامه داشته است. 

این استقبال از رئیس جمهور در حالی صورت گرفت که در جریان سفر گذشته مقام رهبری به اصفهان، میدان نقش جهان این شهر بیش از ظرفیت خود، کاملا پر شده بود. اتفاقی که در جریان سفر «سیدمحمد خاتمی» رئیس جمهور پیشین به اصفهان هم رخ داد. گفته می‌شود استقبال از سخنرانی رئیس جمهور در جریان سفر اخیر هیات دولت به اصفهان حتی از استقبالی که مردم این شهر در جریان تبلیغات انتخاباتی احمدی‌نژاد از او در مسجد «سید‌ها»ی این شهر به عمل آوردند، کمتر بوده ‌است. 

گفته می‌شود وجود نداشتن هیچ عکس یا تصویر هوایی از میدان نقش جهان اصفهان در حین مراسم سخنرانی احمدی‌نژاد در سایت‌های خبری و صدا و سیما هم به علت همین مسئله بوده ‌است.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.