با این «به اصطلاح بازیکن» برخورد کنید

با این «به اصطلاح بازیکن» برخورد کنید

فوتبال که بازی نمی‌کنند. عرضه بردن و قهرمان شدن هم که ندارند اما وقتی حرکتی انجام می‌دهند و گلی می‌زنند طوریبا این «به اصطلاح بازیکن» برخورد کنید از مردم طلبکار می‌شوند که هر کس نداند، فکر می‌کند جام باشگاه‌های جهان را فتح کرده‌‌اند! بازیکنی که به تماشاچی توهین می‌کند و برای خودشیرینی به آغوش مربی‌اش می‌رود، سزاوار هرگونه برخوردی هست. از فتح‌‌ا... زاده، حجت‌الاسلام مالک معاون فرهنگی استقلال و بقیه مسئولان این تیم انتظار می‌رود که به طور جدی با بازیکن خاطی تیمشان برخورد کنند و در این راه هیچ‌گونه تخفیفی هم قائل نشوند. اگر امروز با بازیکن بی‌ادب و بی‌تربیت استقلال برخورد نشود فردا هر تازه به دوران رسیده‌ای به خودش اجازه می‌دهد که با مردم – صاحبان واقعی استقلال – همین برخورد را داشته باشد.

مسئولان محترم باشگاه استقلال! تیم شما از نظر فنی که حرفی برای گفتن ندارد. لااقل اخلاق و فرهنگ یک سری فوتبالیست‌نمای بی‌تربیت را درست کنید. یک بار دیگر صحنه پس از به ثمر رسیدن گل توسط اکبرپور را ببینید و این بار با دقت لب‌خوانی کنید تا ببینید مهاجم تیمتان چه جملات رکیکی از دهانش بیرون آمد.

حکم تعلیق محرومیت اکبرپور اجرا می‌شود؟! 

سیاوش اکبرپور مهاجم تیم استقلال پس از بازی رفت تیمش مقابل سایپا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با 10 جلسه محرومیت مواجه شد که 4 جلسه از آن را گذراند ولی پس از آن مابقی محرومیت او به صورت تعلیق درآمد و قرار شد در صورت تخلف مجدد از سوی اکبرپور محرومیت او دوباره ادامه پیدا کند. 

در بازی روز جمعه استقلال و پیکان اکبرپور پس از گلزنی حرکاتی را انجام داد که زیاد جالب نبود و احتمال دارد دوباره از سوی کمیته انضباطی محروم شود و با اینکه هفته آخر لیگ را در پیش داریم شاید حکم تعلیق او در صورت ماندن اکبرپور در فصل آینده لیگ برتر ایران اجرا شود.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.