ناکامی ارغوان رضایی در فینال تنیس استانبول

ناکامی ارغوان رضایی در فینال تنیس استانبول

ارغوان رضایی، تنیس باز ایرانی الاصل فرانسوی، نتوانست دیدار فینال تنیس استانبول را به پایان ببرد و در حالیکه ست اول را هفت بر شش به حریف روس واگذار کرده و در ست دوم سه بر صفر عقب بود، به دلیل مصدومیت از ادامه مسابقه انصراف داد و دوم شد.
دمنتیه وا و رضایی
النا دمنتیه وا با پیروزی برابر ارغوان رضایی قهرمان تورنمنت استانبول شد

رضایی که پدیده این دوره از مسابقات لقب گرفت در راه رسیدن به فینال، ونوس ویلیامز قهرمان پیشین ویمبلدون و اوپن آمریکا، و ماریا شاراپووا نفر دوم تنیس جهان، را با نتایج مشابه دو بر صفر شکست داده بود.

این تنیس باز نوزده ساله روز شنبه بیست و ششم ماه مه (پنجم خرداد) در دیدار پایانی برابر النا دمنتیه وا، سید دوم رقابت های استانبول قرار گرفت اما ناراحتی خفیفی که در پایش داشت با گذشت زمان بازی تشدید شد و به ناچار مسابقه را در ست دوم نیمه کاره رها کرد.

وی پس از پایان دیدار به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: "از اینکه باختم ناراحت هستم، اما خوشحالم که به فینال رسیدم."

ست اول مسابقه دمنتیه وا و رضایی رقابت نزدیکی داشتند و هر کدام گیم های سرویس خود را از حریف بردند تا سرنوشت ست به تای بریک (Tie Break) کشید و تنیس باز روس نهایتا این ست را به سود خود تمام کرد.

ارغوان رضایی تا کنون نتوانسته در هیچیک از رقابت های تقویم سالیانه تنیس جهان (WTA) به قهرمانی برسد. با این حال پس از پیروزی های غیرمنتظره وی برابر حریفان قدرتمندی چون ویلیامز و شاراپووا برخی رسانه ها به وی لقب 'غول کش' این رقابت ها را دادند.

این تنیس باز ایرانی الاصل فرانسوی در دور اول مسابقات اوپن فرانسه - که از روز یکشنبه آغاز می شود - باید مقابل دیگر تنیس باز فرانسوی ماریون بارتولی (سید 18) قرار بگیرد.

بهرام- داودنژاد - ایران - زاهدان
من به ارغوان به عنوان یک ایرانی اینترناسیونالیست افتخار میکنم
شنبه 19 آبان 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.