قتل زن که راضی به طلاق برای ازدواج مجدد شوهر نبود

قتل همسری که راضی به طلاق برای ازدواج مجدد شوهر نبود

حکم مرگ مردى که به خاطر ازدواج با زن مورد علاقه اش، همسر خود را به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشیده بود، از سوى ۵ قاضى دادگاه کیفرى استان تهران صادر شد.

راز این جنایت هولناک با اعترافات کودکانه دختر ۴ ساله اى که شاهد قتل مادرش بود، فاش شد.

به گزارش ایران، شامگاه ۲۳ فروردین سال ۸۳ شعله هاى آتش در گندمزارهاى جنوب تهران توجه مأموران گشت پلیس را جلب کرد. آنها با حضور در محل حادثه با جسد سوخته زن جوانى روبرو شدند. ۲

روز بعد مردى به نام محمدحسن به پلیس مراجعه کرد و از ماجراى ناپدید شدن لیلا، همسر ۲۷ ساله اش خبر داد. این مرد زمانى که شنید باید براى شناسایى جسد سوخته زن ناشناسى به سردخانه برود، با دستپاچگى از این کار خوددارى کرد. از سوى دیگر رفتارهاى مشکوک او ظن پلیس را برانگیخت.

در حالى که تحقیقات به بن بست رسیده بود، در بررسى هاى فنى و پلیسى دختر ۴ ساله این زوج با اظهارات کودکانه اش پرده از راز قتل مادرش برداشت و ادعا کرد پدرش در برابر چشمان وى با چوب ضربه اى به سر مادرش زده و در حالى که خون روى صورت مادرش پاشیده بود، پدر او را سوار موتوسیکلت کرده و از خانه بیرون رفتند.

با اعترافات دختربچه، رد پایى از یک زن ناشناس که با شوهر مقتول رابطه داشت نیز کشف شد. نرگس در نخستین بازجویى ها گفت: من و محمدحسن - عامل جنایت - قصد ازدواج با یکدیگر را داشتیم، اما قرار نبود در این ماجرا کسى کشته شود.

این زن ادامه داد: روز جنایت، محمدحسن دخترش را به خانه ام آورد و گفت مى خواهد کار لیلا را یکسره کند. مى دانستم همسرش راضى به طلاق نیست، بنابراین با خود فکر کردم مى خواهند جدا شوند. اما ساعتى بعد او برگشت و به قتل زنش اعتراف کرد.

در دادگاه

روز گذشته متهم به قتل در شعبه ۷۱ دادگاه کیفرى استان تهران محاکمه شد. مرد ۳۴ ساله وقتى براى دفاع از خود در جایگاه قرار گرفت گفت: من اعتیاد داشتم و اواخر مواد هم مى فروختم. از زندگى با همسرم راضى نبودم و قصد خودکشى داشتم. تا این که با نرگس آشنا و به او علاقه مند شدم.ظهر روز حادثه به بهانه دیدن مادرزنم از همسرم خواستم همراه من سوار موتوسیکلت شود. در میان راه کنار گندمزارى او را پیاده کردم و با چوبدستى کتکش زدم. بعد گندم ها را به آتش کشیده و فرار کردم.

قاضى عزیزمحمدى و ۴ قاضى مستشار - رحیمى، عبداللهى، باقرى و شهرابى فراهانى - پس از آخرین دفاع متهم وارد شور شده و به اتفاق آرا او را به خاطر قتل عمدى همسرش به قصاص نفس - اعدام - محکوم کردند.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.