قتل دوست خیانتکار با چاقوی آشپزخانه

قتل دوست خیانتکار با چاقوی آشپزخانه

مرد جوانی یک و نیم سال منتظر ماند تا سرانجام با به قتل رساندن دوست قدیمی اش، انتقام سختی از وی بگیرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت بیست و سه جمعه، چهارم خرداد ماه مرد جوانی در تماس با کلانتری 141 گلستان از قتل دوست قدیمی و معتادش خبر داد.

در پی این گزارش، مأموران کلانتری با حضور در طبقه اول یک آپارتمان سه طبقه واقع در دهکده المپیک، با جسد غرق به خون جوانی در پستوی خانه رو به رو شدند که روی فرش افتاده بود.
دقایقی بعد از تأیید این خبر، «حسین» احمدی شاملو، کشیک ویژه قتل از شعبه اول دادسرای جنایی به همراه کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی مرکز با حضور در محل، تحقیقات جنایی خود را آغاز کردند.
در بررسیهای اولیه مشخص شد مقتول «صمد» (23 ساله) نام داشت که از سوی دوست قدیمی اش به هویت حسین غافلگیر شده و با ضربات چاقو به ناحیه قلب، پشت، پهلو و گردن به قتل رسیده است.
تیم تحقیق در ادامه تجسسهای خود علاوه بر کشف آلت قتاله و هشت عدد ته سیگار، مقداری موادمخدر در محل کشف کرد که نشان می داد مقتول قبل از حادثه سیگار و موادمخدر استعمال کرده است.
برپایه این گزارش، بدین ترتیب تیم تحقیق از همان ابتدا «حسین» عامل جنایت را که کارمند اداره برق است، تحت بازجویی قرار داد و وی صریحاً به جرم خود مبنی بر قتل صمد اعتراف کرد.
این جوان 25 ساله دفاع از ناموسش را انگیزه قتل اعلام کرد و گفت: متهم مدتها بود که همواره مزاحم همسرم می شد تا اینکه سرانجام وی را غافلگیر کردم و به قتل رساندم.
وی در تشریح شب حادثه گفت: حدود ساعت 45/8 شب بود که «زهرا» همسرم با محل کارم تماس گرفت و گفت، باز «صمد» مزاحمش شده و توی کوچه دنبالش راه افتاده است.
متهم افزود: دو ساعت بعد، از ترس اینکه مبادا در نبودم، «صمد» به خانه ام برود به منزل برگشتم تا همسرم را با خود ببرم. اما وقتی به خانه برگشتم و زنگ زدم، دیدم کسی در را باز نمی کند. بنابراین با کلید در را باز کردم و وارد خانه شدم.
«حسین» در ادامه اعترافاتش اظهار داشت: با مشاهده چهره هراسان همسرم و همچنین دود سیگار وموادمخدر مطمئن شده بودم که «صمد» آنجاست. بنابراین با اشاره همسرم به پستویی که رختخوابها آنجا قرار داشت، رفتم.
وی ادامه داد: با دیدن «صمد» که زیر پتو پنهان شده بود، به آشپزخانه رفتم و چاقوی آشپزخانه را برداشتم و بدون لحظه ای درنگ به وی حمله کردم و با چند ضربه چاقو، او را به قتل رساندم و سپس به منزل پدرم در طبقه بالا رفتم و با پلیس تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم.
با اعترافات صریح متهم، وی و همسر جوانش دستگیر و صبح دیروز برای بازجویی قضایی نزد «احمدی شاملو» بازپرس پرونده حاضر شدند.
در این بازجویی متهم اصلی پرونده بار دیگر بر اعترافات قبلی اش تأکید کرد و همسرش نیز این موضوع را تأیید کرد.
برپایه این گزارش؛ با صدور دستور قضایی متهمان با قرار بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مرکز قرار گرفتند تا تحقیقات تکمیلی از آنان به عمل آید.
خبرنگار ما با «حسین» عامل این جنایت قبل از اعزام به پلیس آگاهی گفتگوی کوتاهی انجام داده که در ادامه می خوانید.
* از کجا و چگونه با «صمد» آشنا شدی؟
** چهار سال قبل چون با مقتول در یک محل زندگی می کردم. با وی آشنا شده بودم.
* چه شد دوستی شما به دشمنی تبدیل شد؟
** چون او پس از آشنایی با من، مرا معتاد کرد و کارگاه خیاطی، موتورسیکلت و سرمایه ام را از چنگم درآورد. علاوه بر اینها می خواست باعث جدایی من و همسرم نیز شود.
* چه زمانی رابطه ات با وی را قطع کردی؟
** از حدود یک سال و نیم قبل، همان موقعی که به کراک آلوده شده بودم، تصمیم گرفتم برگردم و زندگی شرافتمندانه ای را آغاز کنم. بنابراین دیگر هرگز او را ندیدم تا روز حادثه که او را به قتل رساندم.
* چرا پس از آنکه از مزاحمت صمد برای همسرت اطلاع پیدا کردی، ماجرا را به پلیس گزارش نکردی تا این گونه گرفتار نشوی؟
** نمی دانستم که آیا پلیس می تواند کمکم کند یا خیر.
 

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.