هشدار جدی احمدی نژاد به رژیم صهیونیستی

هشدار جدی احمدی نژاد به رژیم صهیونیستی

رئیس جمهور به رژیم صهیونیستی هشدار داد اگر بخواهند با یک لشگر کشی دیگر عقده‌های شکست سال گذشته خود را جبران کنند،دست قدرت ملت‌ها ریشه‌ آنان را از منطقه بر خواهد کند. محمود احمدی نژاد،رییس جمهور

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به اصفهان محمود احمدی نژاد در ادامه سفر استانی خود، بعد از ظهر امروز شنبه به کاشان رفت و در جمع مردم این شهر که پنجمین شهرستان در روز سوم سفر به استان اصفهان محسوب می‌شد، این شهر را از مراکز اصلی تمدن ایران زمین خواند که علمای بزرگی را پذیرفته و یا در دامن خود ترتیب کرده که این موضوع موجب افتخار همه ملت ایران است.
وی با اشاره به مسئولیت دولت و ملت برای ساخت الگویی بر اساس تعالیم اسلامی گفت: مسئولین کشور و نیز مسئولین اداره جوامع اسلامی نمی‌توانند پیرو هوا و هوس دیگران و یا قدرتهای فاسد باشند.
رئیس جمهور با اشاره به این که اساس استیلای استکبار بر دروغ، اختلاس و جنایت است، افزود: عده‌ای در داخل و خارج از کشور اصرار دارند ملت رشید و شجاع ایران نسخه‌های پیچیده شده توسط قدرت‌های فاسد را در زندگی اجتماعی خود مورد عمل قرار دهند، در حالی که آن قدرتها می‌خواهند با دستور العمل های خود ملت ایران را به گمراهی و ذلت بکشانند.
وی به این زورگویان هشدار داد؛ اگر به خواسته‌های غیر قانونی و غیر منطقی خود پا فشاری کنند، در برابر عظمت ملت ایران هلاکت و ذلت ابدی را خواهند چشید.
احمدی نژاد با اشاره به این که اگر ملت ایران می‌خواست از نظریات این عده تبعیت کند، تا امروز گرفتار حکومت طاغوت بود، اظهار داشت: اگر می‌خواست از زیاده خواهی‌های استکبار پیروی کنند، تا امروز هم دشمنان در خاک ایران خیمه زده بودند و رژیم صهیونیستی نیز همه منطقه را تحت سیطره خود در آورده بود.
رئیس جمهور اضافه کرد: تبعیت از خواسته‌های آنها مساوی با آن بود که مردم مظلوم منطقه به طور کامل زیر گامهای شیطانی قدرتهای فاسد لگد مال شده و نمی‌توانستند از ناموس و شرف خود دفاع کنند.
رئیس جمهور با یادآوری جمله معروف شهید بهشتی گفت: من نیز آن جمله را تکرار می‌کنم که قدرتهای استکباری از دست ملت ایران عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند.
رئیس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به این که همین قدرت‌ها در برخی از جلسات خصوصی می‌گویند حاضریم شما از فن آوری کامل هسته‌ای استفاده کنید به شرطی که در مسائل جهانی از دیدگاه آنها تبعیت شود، در خصوص نتایج این تبعیت گفت: این به این معنا است که هر چقدر در فلسطین جنایت می‌شود، ما ساکت باشیم و در مقابل چپاول و غارت عراق فریاد نزنیم، اما پاسخ ما (هیهات من ذله است).
احمدی نژاد تاکید کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم قدرتهای شیطانی قادر نیستند کوچکترین آسیبی به ملت ایران وارد کند و اگر فکر می‌کنند با ندادن تجهیزات یا سوخت هسته‌ای می‌توانند ملت ایران را به تسلیم وا دارند اشتباه می‌کنند چون ما امروز به فن آوری تولید صنعتی سوخت هسته‌ای دست یافته‌ایم.

* هشدار به رژیم صهیونیستی
احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه فتنه‌ جدید در منطقه در حال شکل گیری است از دولت‌های منطقه خواست نسبت به این موضوع هوشیار بوده و مراقب باشند چون رژیم صهیونیستی و حامیان آن به تصور نجات از وضعیت ذلت بار کنونی نقشه‌ جدید را مطرح کردند و مجموعه اطلاعات و بررسی‌ها نشان می دهد آنها علاوه بر سرکوب ملت فلسطین قصد دارند در لبنان آشوب و تفرقه ایجاد کنند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بر طبق اخبار ما آنها می‌خواهند در تابستان یک بار دیگر لشگر کشی کرده و عقده شکست سال گذشته خود را جبران کنند و من به ملت‌ها و به این رژیم هشدار می‌دهم هوشیار باشند و بدانند امسال مانند سال گذشته نیست.
وی با تاکید بر لزوم هوشیاری و آگاهی مردم و احزاب لبنان در کنار مسئولین این کشور به رژیم صهیونیستی نصیحت کرد اگر دست از پا خطا کرده و به یک کشور اسلامی دیگر یا لبنان تجاوز کند دست قدرت ملتها ریشه‌ آنها را از منطقه بر خواهند کند.

* مبارزه با فساد اقتصادی
رئیس جمهور در ادامه سخنان خود به وظیفه و قصد دولت برای مبارزه و مقابله با فساد پرداخت و گفت: متاسفانه برخی فقط شعار این موضوع را می دهند و در موقع عمل معکوس عمل می‌کنند.
وی اضافه کرد: وقتی کسی تخلف و سوء استفاده کلانی در حوزه مدیریتش انجام می‌شود و پس از بارها تذکر و بیش از یک سال و نیم پیگیری اقدامی نمی‌کنند و در نتیجه تصمیم به برخورد با وی گرفته می‌شود، آنها که ادعای مبارزه با فساد می‌کردند، افرادی که با متخلفین برخورد کرده‌اند را تحت فشار قرار می‌دهند و می‌گویند به چه حقی به رئیس جمهور گزارش دادید تا با متخلفین برخورد کند.
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: همین افراد روزی شعار می‌دانند باید با فساد مبارزه شود، اما اکنون که زمان عمل فرا می‌رسد 180 درجه عکس آن عمل می‌کنند و به آن مامور پاک و امین که در مقابل تخلفات سازش نکرده فشار می‌آورند که باعث تاسف است.

* سفرهای استانی
احمدی نژاد با اشاره به اقدامات دولت در سفرهای استانی گفت: پس از پایان دوره اول این سفرها، از اول تیر ماه به مدت حدود 3 ماه فاصله تا دور دوم وجود دارد که یکی از کارهای من آن خواهد بود که تک تک مدیران استانی و وزراء در خصوص انجام تصمیمات گرفته شده گزارش کار خواهند داد و اگر قصور و سوء عملی صورت گرفته باشد خودشان با خشم مردم شهرستان و نیز خادمانشان مواجه می‌شوند.
وی همچنین در پاسخ به درخواست مکرر مردم و مسئولین استان مبنی بر قرار دادن کاشان به عنوان مرکز استان گفت: اگر بنا به تصمیم گیری شخص احمدی نژاد بود با افتخار اعلام می‌کنم که مردم این دیار شایسته ترین ملت ایران هستند؛ اما دولت در جلسات استانی مطلقاً وارد دستور تقسیمات کشوری نمی‌شود. اما در جلسه مرکزی هیئت دولت ارتقاء سطح تقسیمات کشوری برای کاشان را در دستور کار قرار می دهیم و تا آنجا که قانون اجازه دهد تقدیم مردم می‌شود.
احمدی نژاد شروع عملیات اجرایی دو بانده کردن راه آهن قم به کاشان، تاسیس منطقه ویژه اقتصادی فرش، تاسیس پژوهشکده علوم و فن آوری نانو، احداث یک نیروگاه برق 500 مگاواتی و تصمیم نهایی به نفع کارگران کارخانجات نساجی کاشان را از جمله مهمترین تصمیمات دولت برای این منطقه عنوان کرد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.