بازگشت بکهام به تیم ملی فوتبال انگلیس

بازگشت بکهام به تیم ملی فوتبال انگلیس

دیوید بکهام، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس بار دیگر از سوی سر مربی این تیم برای بازی در مقابل برزیل و استونی فراخوانده شده است.
دیوید بکهام

دعوت مجدد استیو مک لارن از بکهام، اقدامی قابل پیش بینی نبود و باور عمومی بر این گمان بود که ستاره تیم رئال مادرید که در بازی های اخیر تیمش، فروغی مجدد یافته، دیگر به تیم ملی دعوت نمی شود.

آقای مک لارن گفته است که برای غلبه بر استونی که از سری مسابقات مقدماتی جام ملت های اروپا در سال 2008 انجام می شود، تیم ملی فوتبال انگلیس به تجربه دیوید بکهام نیاز دارد.

تیم ملی فوتبال انگلیس همچنین قرار است جمعه آینده در ورزشگاه جدید ویمبلی لندن در مقابل برزیل، دیداری دوستانه داشته باشد.

دیوید بکهام 32 ساله، آخرین بازی ملی خود را در چارچوب بازی های جام جهانی در آلمان در سال 2006 انجام شد. در آن دور از رقابت ها تیم ملی فوتبال انگلیس پس از شکست در برابر پرتغال، از دور رقایت ها حذف شد.

یک روز پس از حذف تیم ملی فوتبال انگلیس، دیوید بکهام از سمت کاپیتانی تیم ملی کناره گیری کرد. وی در طی 95 بازی ملی خود، 58 بار بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازوی خود بست.

استیو مک لارن، سر مربی جدید تیم فوتبال انگلیس که پس از جام جهانی 2006 جانشین سون گوران اریکسون شد، بکهام را به طور کامل از تیم ملی فوتبال انگلیس حذف کرد و علی رغم برخی انتقادها، بر تصمیم خود پافشاری کرد.

دیوید بکهام در عرصه بین المللی هم به خاطر مهارت های فوتبال و هم به خاطر شکل و شمایل خود چهره ای معروف و سرشناس به شمار می رود.

وی در حال حاضر در تیم اسپانیایی رئال مادرید بازی می کند و از تابستان به تیم گالاکسی لوس آنجلس در آمریکا خواهد رفت.

باشگاه گالاکسی لوس آنجلس گفته است که از زمان انتشار خبر پیوستن بکهام به این باشگاه، درآمدهای این باشگاه سیزده میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

با پیوستن دیوید بکهام به این تیم فوتبال آمریکایی، وی به یکی از پر درآمدترین ستارگان ورزش دنیا تبدیل می شود.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.