شریعتمداری:بر پایی شبکه ماهواره سلام با حمایت انگلستان

ادعای شریعتمداری : شبکه ماهواره ای " سلام " با حمایت دولت انگلستان برپا شده است

حسین شریعتمداری مدیر مسؤل روزنامه کیهان که در مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی قم سخن میگفت : بااشاره به نقش تعیین کننده ای که حوزه های علمیه در پیشبرد اهداف انقلاب برعهده داشته اند گفت : بدیهی است که دشمن از این نقش بنیادین غافل نیست و برای مقابله با ان دست بکار شده است و افزود یکی از طرفند های دشمنان بیرونی ساخت جریانهای موازی است . این جریانهای موازی که که ظاهری حوزوی دارند و میکوشند به نمایندگی از حوزه های علمیه حرف بزنند .

وی گفت : بعنوان مثال عده ای تحت نامهای جعلی فلان و جمعیت فلان بیانیه می دهند و میکوشند دیدگاهی را که با نگاه نظام اسلامی و استوانه های حوزه کمترین همخوانی ندارند بعنوان نظیر حوزه به جامعه القا کنند .

شریعتمداری با اشاره به نمونه هایی از این ترفندها از شبکه ماهواره ای سلام که با حمایت دولت انگلیس بر پا شده یاد کرد و گفت : ماموریت شبکه سلام ترویج تز "جدایی دین از سیاست" یعنی همان" اسلام امریکایی" است . این شبکه ماهواره ای که مسؤلان میز ایران در وزارت امور خارجه انگلیس برنامه های ان را تهیه میکنند گاهی اوقات سخنرانی برخی از فضلای روحانی را ضبط تلویزیونی کرده و از شبکه پخش میکند و بیننده تصور میکند که تمامی این روحانیان در خدمت ترویج دیدگاه انحرافی شبکه سلام هستند و حال انکه در بسیاری از موارد فضلای یاد شده روحشان هم از ماجرا خبر ندارد .

مدیر مسؤل کیهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : اگر چه رسم است به منظور فراموش نشدن یاد شهدا برای انان یادواره میگیریم ولی واقعیت ان است که شهدا را بیاد می اوریم تا خود را فراموش نکنیم و مختصات راه پیش روی خود را جست و جو کنیم

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.