جوانى با کلاشینکف به خواستگارى رفت

جوانى با کلاشینکف به خواستگارى رفت

خواستگار کینه جو با شنیدن جواب منفى ازدختر مورد علاقه اش، دختر و خانواده اش را به رگبار گلوله بست.Go to fullsize image


به گزارش «ایران»: در این حادثه تلخ که در روستاى «گاوکش »شهرستان نورآباد رخ داد متهم پس از مجروح کردن ۴ نفر به نام هاى سمیه - ۱۹ ساله -، حبیب - ۲۲ ساله -، خدارحم - ۶۵ ساله - و نوردولت - ۵۶ ساله - از محل حادثه متوارى شد.

 مأموران نیروى انتظامى نیز با کشف سرنخ هایى از متهم فرارى عملیات پیگرد براى شناسایى و ردیابى او را آغاز کردند. سمیه دیروز ساعاتى پس از عمل جراحى و نجات از مرگ، درباره این حادثه به خبرنگار ما گفت: ۳ سال قبل جوانى که سابقه خوبى در منطقه ندارد به خواستگارى ام آمد که من و اعضاى خانواده ام درجا به او پاسخ منفى دادیم. اما او در این مدت همچنان بر خواسته اش پافشارى کرد. او بیشتر اوقات نیز به بهانه هاى مختلف براى من و خانواده ام مزاحمت هایى ایجاد مى کرد.وى در ادامه گفت: روز حادثه به اتفاق پدر، مادر و برادرم براى کشاورزى به مزرعه رفته بودیم که حدود ساعت ۲ بعدازظهر، خواستگار کینه جو در حالى که کلاشینکف در دست داشت به طرف مان آمد. او یک بار دیگر مرا از پدرم خواستگارى کرد اما باز هم پاسخ منفى دادیم. خواستگار سمج با شنیدن جواب رد، عصبانى شد و ابتدا با اسلحه اى که در دست داشت چند گلوله به سوى سفره غذا شلیک کرد. بعد هم در کمال ناباورى برادرم را به گلوله بست.

سپس اسلحه اش را به طرف پدرم گرفت و قصد شلیک داشت که براى حفاظت از پدرم خودم را جلو انداختم. اما گلوله ها به دست ها، پاها و شکم من اصابت کرد. او سپس به سوى پدر و مادرم رگبار آتش گشود و آنها را نیز به شدت مجروح کرد و بى درنگ از محل حادثه متوارى شد.سمیه در ادامه گفت: اهالى منطقه با شنیدن صداى تیراندازى خود را به محل حادثه رسانده و ما را به بیمارستان انتقال دادند.برپایه این گزارش، مأموران با اعلام شکایت اعضاى خانواده، با به دست آوردن سرنخ هایى از خواستگار کینه جو هم اکنون در پى او هستند.


اهالى منطقه نیز به خبرنگار ما گفتند: متهم داراى سابقه کیفرى است و به اتهام شرارت و ایجاد مزاحمت براى مردم منطقه زندانى بوده است.چند تن از اهالى روستاى «گاوکش» نیز به خبرنگار ما گفتند: متهم فرارى بیشتر اوقات با کلاشینکف در منطقه رفت و آمد مى کرد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.