پدر تام کروز در بستر مرگ

پدر تام کروز در بستر مرگ

دوبله فیلم موفق «ماگنولیا» برنده خرس طلایی جشنواره برلین در سال 2000، با سرپرستی و گویندگی امیر زند برای شبکه ویدئویی به پایان رسید.

در این دوبله ، منوچهر والی زاده به جای تام کروز، بازیگر نقش فرانک صحبت کرده است. وی که مجری یک برنامه مشهور تلویزیونی است ، پیغامی از پدر رو به فوتش برای تجدید دیدار دریافت می کند اما تمایلی به این دیدار نشان نمی دهد.
پدر فرانک ، ارل پاتریج با بازی جیسون روباردز جونیور و گویندگی ایرج رضایی یکی از تهیه کنندگان موفق تلویزیون است که پس از ابتلای همسرش به بیماری سرطان ، با زنی جوانتر ازدواج کرده اما اکنون خود به سرطان مبتلا شده است.
معروف ترین برنامه ارل را جیمی گیتور اجرا می کند که می داند بزودی بر اثر بیماری می میرد. وی می خواهد با دخترش آشتی کند. فیلم به ماجراهای زندگی این افراد و آدمهای مرتبط با آنها طی یک روز می پردازد.

دیگر گویندگان این فیلم 188دقیقه ای عبارتند از: نگین کیانفر (جولین مور / لیندا)، ناصر مدقالچی (فیلیپ بیکرهال / جیمی )، سعید مظفری (ویلیام میسی / دنی)، وحید منوچهری (جان رایلی / جیم)، تورج مهرزادیان (آلفرد مولینا / سلیمان)، مریم سیکارودی (کلودیا)، نسیم رضاخانی (استنلی)، شراره حضرتی ، بتسابه کاظمی ، محمدرضا سیکارودی ، علی منصوری راد، زویا خلیل آذر، ابراهیم شفیعی ، کریم بیانی و سینا زند.
گفتنی است این فیلم که در سراسر دنیا 48میلیون دلار فروش کرده ، نامزد دریافت 3جایزه اسکار ازجمله در رشته بازیگر مکمل مرد (تام کروز) بوده است.
کروز علاوه بر این نامزدی ، گلدن گلاب و چند جایزه دیگر را نیز دریافت کرده است.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.