مجازات مرگ برای ارتباط پنهانی با خواهر زن

ارتباط پنهانی مردی با خواهر همسرش، او را به مرگ محکوم کرد

مردی به جرم ارتباط پنهانی با خواهر همسرش در مشهد به مرگ محکوم شد. 2 - Don't be shy Tink.jpg

به گزارش خبرنگار ما در پی شکایت فردی مبنی بر این که دخترش توسط دامادش در یکی از روستاهای حومه مشهد اغفال و ربوده شده است، پرونده ای در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی تشکیل و مأموران انتظامی تحقیق درباره این ماجرا را آغاز کردند.

برپایه این خبر مأموران پاسگاه انتظامی انداد با راهنمایی شاکی محل اختفای داماد وی را در روستای موردنظر شناسایی کردند و در یک اقدام هماهنگ داماد شاکی را که در منزلی با دختر فراری اش زندگی می کرد دستگیر نمودند.

دختر 18 ساله شاکی در بازجویی و نزد قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی گفت: من و شوهر خواهرم به یکدیگر علاقه داشتیم و از آنجا که خواهرم راضی به جدایی از شوهرش نبود و من از شوهرم طلاق گرفته بودم، با رضایت خودم به همراه شوهر خواهرم از روستا فراری شدیم و مدتها با هم زندگی می کردیم.

وی افزود: در این مدت من فرزندی به دنیا آوردم و در حالی که 8 ماهه بود، این کودک را در بیمارستان رها کردیم.
متهم مرد نیز در تحقیقات دادگاه گفت: اگر چه همسرم به زندگی با من علاقه داشت، ولی من توجهی به او نداشتم و پس از جدایی خواهر همسرم از شوهرش به اتفاق او از روستا فرار کردیم.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در جلسه بعدی دادگاه هر دو متهم به طور جداگانه بار دیگر به ارتباط با یک دیگر اقرار کردند و گفتند ما به یکدیگر علاقه داشتیم و برای فرار از مجازات مدعی ازدواج شدیم، در حالی که این اظهارات واقعیت نداشت.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، پس از چند جلسه رسیدگی به این پرونده قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی جرم متهم مرد را در رابطه با زنای محصنه محرز دانسته و وی را به رجم محکوم کردند.

همچنین مقامهای قضایی جرم زن را در مورد زنای غیرمحصنه محرز دانسته و وی را به تحمل صد ضربه تازیانه محکوم کردند.

گفتنی است، در صورت اعتراض متهمان به رأی دادگاه، پرونده بار دیگر توسط دیوان عالی کشور تحت بررسی قرار خواهد گرفت.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.