فرار اوباش با لباس زنانه

فرار اوباش با لباس زنانه

طرح برخورد با اراذل و اوباش تهران همچنان با اقتدار ادامه دارد و نیمه شب گذشته نیز با دستگیری چند اوباش در غرب تهران ، مشخص شد مجرمان تحت تعقیب از ترس دستگیری بعضا با پوشش زنانه متواری شده اند.

به گزارش جام جم ، نیمه شب گذشته بار دیگر ماموران پلیس تهران که پیش از این با جمع آوری اطلاعات مربوط به چند اوباش دستور دستگیری آنها را داشتند، در چند نقطه تهران وارد مخفیگاه این افراد شدند و تعدادی از آنها را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنها، مشروبات الکلی ، موادمخدرو سی دی های غیراخلاقی و مستهجن کشف و ضبط کردند.این گزارش حاکی است ، با ورود ماموران به چند محل که پیش از این از سوی ماموران پلیس امنیت در پایگاه هشتم شناسایی شده بود، معلوم شد، برخی از این اوباش به دلیل وحشت و ترس از پلیس ، محل سکونت خود را ترک کرده و به نقاط نامعلومی متواری شده اند.


دستگیری تا آخرین نفر


سردار احمدرضا رادان ، فرمانده انتظامی تهران بزرگ روز گذشته با اشاره به استمرار طرح مقابله با اوباش به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر محدوده عملیات میدانی پلیس گسترش یافته و همکاری مردم و حمایت آنها از فرزندان خود در نیروی انتظامی موجب شده است تا طرح امنیت اجتماعی با اقتدار ادامه یابد.

وی افزود: پلیس وظیفه دارد با برخورد قهرآمیز با قداره بندان ، باجگیران و عربده کشانی که با ابهت پوشالی خود از مردم سلب آسایش کرده اند، شرایطی را فراهم کند که اراذل و اوباش جرات و جسارت تجاوز به حقوق مردم را پیدا نکنند.


فرار اوباش با لباس زنانه


این گزارش حاکی است ، بسیاری از اراذل و اوباش از ترس دستگیری با آرایش و پوشش زنانه از محل سکونت خود متواری شده اند.

یکی از شهروندان روز گذشته هنگام اجرای عملیات ماموران پلیس امنیت و یگان ویژه در دستگیری 2مرد شرور که برادر بودند در خیابان مرتضوی به خبرنگار ما گفت: پیش از اجرای طرح جرات عبور از کنار این افراد را نداشتیم و آنها مدام برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می کردند، ابتدا تصور می کردیم ، پلیس نمی تواند با این افراد برخورد کند، اما پس از برخورد قاطعانه پلیس ، خود شاهد بودم یکی از این اراذل که در عربده کشی و قداره بندی ید طولایی داشت ، با لباس زنانه سوار خودروی یکی از بستگانش شد و شبانه فرار کرد.

یکی دیگر از شهروندان در تماس با گروه حوادث جام جم در حالی که از خوشحالی بغض کرده بود، عنوان کرد: باید بر دست پلیسی که دست قداره بندان را از رسیدن به شمشیر و قمه کوتاه می کند، بوسه زد و به آنها خدا قوت گفت.

باور کنید من 2دختر جوان دارم که از ترس شرارت یکی از این اوباش جرات بیرون آمدن از خانه را نداشتند، حتی به خاطر مزاحمت های این افراد، قصد فروش خانه مان را داشتیم ؛ اما روزی که این شرور با ذلت و خواری دستگیر شد و مدام به مردم می گفت: «غلط کردم»، احساس غرور کردم و اشک شادی برچشمان من و اعضای خانواده ام نقش بسته بود.

یکی دیگر از شهروندان که خانمی 30ساله بود، در این باره گفت: از قول ما مردم غرب تهران خطاب به کسانی که برای اوباش اشک تمساح می ریزند تا مانع از پاکسازی محله ها از وجود این مجرمان کثیف شوند، بنویسید، حنای شما نزد مردم رنگی ندارد، اگر یکی از همین اوباش با چاقو جلوی شما و خانواده تان را بگیرد، فریاد وا امنیت شما گوش فلک را کر می کند. پس بهتر است خود را سخنگوی مردم معرفی نکنید و با صداقت به مردم بگویید، هدف از جوسازی علیه اقتدار پلیس در مقابله با اشرار و عاملان بر هم زدن نظم اجتماعی ، صرفا به خطر افتادن منافع خود شماست.

یادآور می شود، در چند روز گذشته تعدادی از مردم با نصب پلاکارد در نقاط مختلف شهر، از اجرای طرح امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل حمایت کرده و خواستار ادامه این طرح تا دستگیری آخرین شرور شده اند.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.