ادعای جدید اسرائیل: درگیری های غزه به دستور ایران

ادعای جدید اسرائیل: درگیری های غزه به دستور ایران


 معاون وزیر دفاع اسرائیل مدعی شد که ایران عامل اصلی تشدید درگیری های اخیر در نوار غزه و حملات موشکی قسام به شهرک های صهیونیست نشین بوده است.

 "افرایم اسنه" در گفت و گو با روزنامه اورشلیم پست در خصوص تشدید درگیری ها در غزه و حملات موشکی به اسرائیل گفت: ایران با هدف منحرف کردن افکار عمومی از برنامه هسته ای خود به گروه های تروریستی دستور داده است که درگیری ها در غزه را افزایش دهند!

این در حالی است که ناظران بی طرف معتقدند حملات اسرائیل به غزه به منظور منحرف کردن افکار عمومی به ویژه در داخل اسرائیل از گزارش منتشره هیات تحقیق تل اویو درباره شکست در جنگ 33 روزه صورت گرفته است که متعاقب آن فشارها بر روی اولمرت برای استعفا به طرز بی نظیری تشدید شده است.

 "افرایم اسنه" همچنین مدعی شد: همه امور توسط ایران سازماندهی شده و تمامی گروه های تروریستی مستقیما توسط ایران حمایت می شوند که آموزش نظامی و تسلیحات را برای آنها فراهم می کند.

وی  گفت: در صورت اصابت موشک های قسام به شهرک هایی چون "نتیووت یا آشکلون"، اسرائیل باید افزایش عملیات نظامی خود در غزه را مورد بررسی قرار دهد.

مقامات اسرائیلی نگرانند که در اثر هدف قرار دادن رهبران حماس، فلسطینی ها حملات تلافی جویانه ای به شهرک های واقع در محدوده 25 کیلومتری غزه صورت دهند.

معاون وزیر دفاع اسرائیل از آمادگی این رژیم برای مقابله با افزایش دامنه حملات موشکی فلسطین خبر داد و گفت: آنها قادر به افزایش دامنه حملات خود هستند و ما باید آماده مقابله شویم.

نظرات و پیشنهادها:
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.