محسن رضایی: احمدی ن‍ژاد نیروی دست ششم ما

محسن رضایی: احمدی ن‍ژاد نیروی دست ششم ماست

ارگان شورای هماهنگی نیروهای حزب الله نوشت: محسن رضایی که در همایش "ایران 1404 از حرف تا عمل" که توسط  سردبیر روزنامه خراسان در مشهد برگزار شده بود، به بهانه انتقاد از عدم تحقق چشم‌انداز، به دکتر احمدی‌نژاد حمله کرد و گفت: مردم در انتخابات با رای خود این مسیر را اصلاح خواهند کرد!

 محسن رضایی گفت: در مورد چشم‌انداز 20 ساله دولت احمدی‌نژاد بسیار بدتر از دولت خاتمی عمل‌ کرده است. من بسیار سعی کردم خودم را کنترل کنم. و الا این‌جا باید کلی حرفایی می‌زدم که همه‌اش نقد دولت بود.

از محسن رضایی پرسیده شد؛ پس جریان حمایت خاص آقا از این دولت چیست؟ رضایی می‌گوید: چون این‌ها نیروهای انقلابند آقا از این‌ها حمایت می‌کنند.

سوال‌کننده در جواب رضایی می‌گوید: مگر آقا با کسی تعارف دارند، یا می‌ترسند که اگر کسی نیروی انقلاب باشد ولی در مورد چشم‌انداز بد عمل کند، تذکر ندهند؟
جواب رضایی را ببینید:
این‌ها نیروهای دست شش ما هستند، احمدی‌نژاد، صادق محصولی، فتاح، این‌ها نیروهای دست شش هستند. در ضمن آقای احمدی‌نژاد نهایتاً در حد استاندار بود. از او انتظار بیشتری نداشته باشید. یکسری شتابزدگی‌ها هم به همین دلیل است. آقای هاشمی و آقای خاتمی یک عمر در سیاست و مسؤولیت بودند، اما ایشان نهایتاً استاندار یک استان بودند.

آقای احمدی‌نژاد دولتش الآن با دو مشکل مواجه است:
1. عدم کارآمدی 
2. مساله تورم و گرانی
ایشان اول قبول نمی‌کردند و همه‌اش می‌گفتند: این‌ها غلط است، و این‌ها کذب است. حالا دیگر قبول کردند.
در جریان انجام چشم‌انداز با آمدن این دولت ما دو سال عقب افتادیم و دولت و مجلس در اجرای چشم‌انداز کند عمل می‌کنند.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.