شرور ترسو برای خود اعلامیه ترحیم چاپ کرد

شرور ترسو برای خود اعلامیه ترحیم چاپ کرد

به دنبال برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش در نقاط مختلف images/20070519/Tarsu.jpgتهران ، شرور غرب تهران از ترس دستگیری برای خود اعلامیه ترحیم چاپ کرد.
به گزارش «جام جم»، در پی شناسایی افراد شرور و اوباش که در نقاط مختلف تهران از مردم سلب آسایش می کردند و به دنبال اقدام ضربتی ماموران انتظامی در شناسایی و دستگیری این افراد، ماموران انتظامی در غرب تهران اطلاع پیدا کردند یک شرور سابقه دار به نام مجید که در منطقه جنت آباد و شهران از مردم سلب آسایش می کرد، پس از اطلاع از دستگیری همدستانش ، اقدام به چاپ اعلامیه ترحیم کرده و برای خود ساعت مجلس ختم مشخص کرده است.
به دنبال این ماجرا، ماموران که از ترفند این شرور حیله گر اطلاع پیدا کرده بودند، صبح دیروز وی را که در منزل یکی از بستگانش مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر کردند.
این متهم پس از دستگیری ابتدا عنوان کرد، هیچ اطلاعی از چاپ اعلامیه ترحیم خود ندارد؛ اما در ادامه اعتراف کرد: با توجه به این که آسایش را از مردم غرب تهران گرفته بودم و می دانستم که پلیس بزودی به سراغم خواهد آمد به توصیه یکی از آشنایان برای خود اعلامیه ترحیم چاپ کردم تا پلیس تصور کند من فوت کرده ام.
با ثبت این اعترافات شرور دستگیر شده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران قرار گرفت.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.