ورود شش ایرانی به ایرلند با جعل عنوان دوچرخه سوار

ورود شش ایرانی به ایرلند 'با جعل عنوان دوچرخه سوار'

بنابر گزارشها، پنج ایرانی که تحت عنوان تیم ملی دوچرخه سواری ایران و برای شرکت در مسابقات دوچرخه سواری وارد جمهوری ایرلند شده بودند، پس از ورود به این کشور ناپدید شده اند.

حسین صفرزاده، از مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری ایران در گفتگو با بخش فارسی بی بی سی اعلام کرد که این افراد هیچ ارتباطی با این فدراسیون ندارند و فدراسیون دوچرخه سواری هیچکس را برای شرکت در مسابقه به ایرلند اعزام نکرده است.

نام چهار از این شش ایرانی به نامهای مهدی فتحی، محمد راستاد، امیر شاکری، مبین باقرزادگان با عنوان دوچرخه سوار و نام محمد طالعی با عنوان سرپرست تیم و فرد ششم با عنوان همراه اعلام شده که آقای صفرزاده می گوید طی هشت سالی که در فدراسیون دوچرخه سواری فعالیت می کند هیچگاه نام این افراد را به عنوان دوچرخه سوار نشنیده است.

روزنامه ایرلندی آیریش اگزمینر (Irish Examiner) نوشته که این افراد برای شرکت در مسابقات دوچرخه سواری ثبت نام و از سفارت جمهوری ایرلند در تهران روادید گرفته بودند اما پس از ورود به ایرلند دیگر هیچ نشانی از آنان به دست نیامده است.

درموت دویگنام، مدیر مسابقات دوچرخه سواری که این افراد برای شرکت در آن ثبت نام کرده بودند به روزنامه آیریش اگزمینر گفته که به نظر می رسد آنها دوچرخه سوار نبوده و از ثبت نام برای شرکت در مسابقه تنها برای ورود به ایرلند استفاده کرده بودند.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.