قتل با ادعای تجاوز به پسر بچه

دستگیری متهمی که با ادعای تجاوز به یک پسربچه همکارش را کشت

متهم به قتلی که مهر ماه سال 80، مردی را در منزلش با چهار ضربه چاقو به قتل رسانده و به سلیمانیه عراق فرار کرده بود، پس از گذشت بیش از 5 سال از وقوع جنایت در بازار حضرتی تهران دستگیر شد؛ متهم در تحقیقات پلیسی در خصوص انگیزه ارتکاب قتل مدعی شد: به خاطر عمل غیراخلاقی مقتول، وی را کشتم.

یازدهم مهرماه پنج سال قبل، زمانی که ماموران انتظامی سر جسد مرد درشت‌هیکل 35 ساله‌ای که خون‌آلود در منزلش واقع در خیابان مصطفی خمینی افتاده بود، رفتند، هرگز تصور نمی‌کردند با پرونده‌ قتل پیچیده‌ای روبه‌رو هستند که عامل وقوع آن به این زودی‌ها دستگیر نمی‌شود.

کشف جسد

یازدهم مهرماه 85، جسد مردی به نام «ف ــ ح» در منزلش کشف شد و تیم بررسی صحنه قتل پس از آنکه در محل حاضر شدند، در بررسی‌های اولیه از آنجا که آثار ضربات مرگبار بر روی سینه و شکم جسد کاملا واضح بود، با احتمال وقوع قتل پرونده‌ای را تشکیل دادند.وقتی کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را وارد آمدن چهار ضربه چاقو به شکم و سینه مقتول اعلام کردند، تحقیقات کارآگاهان دایره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم به قتل آغاز شد.

کارآگاهان در تحقیقات اولیه متوجه شدند: «ف _ ح» از سوی شخصی به نام «س ــ ع» 30 ساله به قتل رسیده که در ادامه بررسی‌های از دوستان و بستگانش مشخص شد: متهم پس از ارتکاب قتل به عراق فرار کرده است.

بدین ترتیب پس از چهره‌نگاری متهم، از آنجا که او همکار مقتول بود، با احتمال تردد وی به بازار تهران، تصویر وی به کلانتری‌هایی از جمله 113 «بازار» و 116 «مولوی» داده شد.

ردپای متهم به قتل در بازار حضرتی پس از پنج سال تحقیق

تحقیقات 5 ساله پلیس برای کشف حقیقت این قتل که در حال تبدیل شدن به پرونده‌ای بی‌نتیجه بود، ادامه داشت تا این که شامگاه بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال جاری ماموران مطلع شدند: «س _ ع» در بازار حضرتی حضور دارد و بدین ترتیب ماموران هم وارد عمل شده و با حضور در محل در اقدامی غافلگیرانه، او را دستگیر کردند.

متهم که خود را با نام جعلی به ماموران معرفی کرد، در ابتدا منکر قتل شد، اما در ادامه زمانی که به دایره دهم پلیس آگاهی منتقل شد و ماموران دلایل و مستندات کافی برای اثبات اتهام او در دست داشتند، سرانجام ناچار به بازگو کردن حقیقت شد. Bloody_Knife_by_UchihaVenger.jpg

قتل با ادعای تجاوز مقتول به یک پسربچه

متهم در تشریح شب حادثه به ماموران گفت: ساعت 21 یازدهمین روز مهرماه 80، خواب بودم که یکی از دوستانم مرا بیدار کرد و گفت «ف _ ح» می‌خواهد پسربچه‌ای را مورد تجاوز قرار دهد، من هم به سرعت بلند شده و به سراغش رفتم و وقتی به عمل او اعتراض کردم، عصبانی شد و به سمت من آمد و پرخاشگری کرد، من نیز با او درگیر شدم، اما وی جثه بزرگی داشت و در جریان درگیری، چاقویی بیرون آورده و چهار ضربه به سینه و شکمش وارد کردم.

وی ادامه داد: وقتی «ف _ ح» بر روی زمین افتاد، تازه فهمیدم که جان باخته است، از این رو به سرعت محل را ترک کردم.

متهم مدعی شد: پس از فرار از قتلگاه به سلیمانیه عراق رفتم و در این مدت مخفیانه زندگی می‌کردم و سه شب پیش به تهران آمدم که در بازار حضرتی دستگیر شدم.

با به دست آمدن این اعترافات از متهم، پرونده تکمیل و جهت صدور حکم نهایی به مرجع قضایی ارجاع شد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.