درگیری دو رقیب عشقی با مرگ یکی پایان یافت

درگیری دو رقیب عشقی با مرگ یکی پایان یافت

جوانی که پس از ازدواجش با دختر مورد علاقه‌اش متارکه کرده بود با تصور دخالت رقیب عشقی‌اش در این ماجرا به دنبال درگیری با وی به قتل رسید؛ متهم با مراجعه به کلانتری، خود را تسلیم پلیس کرد.

حدود ساعت حدود 18:18 عصر روز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه، طی تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی «110»، وقوع یک فقره نزاع منجر به جرح در محدوده اتابک به ماموران گزارش شد.

با این اعلام، ماموران کلانتری 132 «نبرد جنوبی» که نزاع در حوزه استحفاظی کلانتری آنها رخ داده بود بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

ماموران پس از حضور در محل با بدن بی‌جان جوانی مواجه شدند که بر اثر وارد آمدن ضربات شیء نوک تیزی مجروح شده و به شدت خونریزی داشت، از این رو با اعزام اورژانس، این جوان به هویت «محمدرضا» به بیمارستان سوم شعبان منتقل شد، اما هنوز ساعتی از انتقال او نگذشته بود که بر اثر شدت خونریزی جان باخت.

با مرگ این جوان 23 ساله، تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل وقوع قتل آغاز شده بود که ساعت 14:30 همان روز جوانی به نام «م» به کلانتری 132 رفته و خود را به عنوان متهم به قتل «محمدرضا» معرفی کرد.

این جوان 28 ساله به ماموران گفت: مدتها بود که من و «محمدرضا» بر سر ازدواج با یک دختر اختلاف داشتیم و پس از گذشت مدتی متوجه شدم «محمدرضا» نظر موافق دختر مورد علاقه‌ام را جلب کرده و وی نیز به خواستگاری او جواب مثبت داده است و در این میان هنوز چند روز از این موضوع نگذشته بود که مطلع شدم این دو نفر با هم ازدواج کردند.

وی مدعی شد: مدت کوتاهی از ازدواج «محمدرضا» و دختر مورد نظر نگذشته بود که مطلع شدم آن دو سه روز پس از ازدواج با یکدیگر اختلاف پیدا و متارکه کرده‌اند و به این ترتیب «محمدرضا» که مرا رقیب عشقی خود می‌دید، ساعت 13 بیست و ششم اردیبهشت ماه با این تصور که من باعث متارکه او و همسرش شده‌ام، به درب منزل ما آمد و به محض مشاهده من در حالی که چوبی در دست داشت به سمتم حمله‌ور شد.

متهم ادامه داد: در حالی که با یکدیگر درگیر شده بودیم، کنترلم را از دست داده و با بیرون آوردن چاقویی، یک ضربه به ناحیه قلب او وارد کردم که بر زمین افتاد و من نیز وحشت‌زده از محل متواری شدم تا این که متوجه شدم «محمدرضا» در بیمارستان جان باخته است.

با اعترافات به دست آمده از متهم به قتل، پرونده‌ای با همین موضوع تشکیل شد و جسد مقتول نیز برای انجام تحقیقات بیشتر با دستور بازپرس ویژه قتل تهران به پزشکی قانونی انتقال یافت.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.