پدر معتادی که دو فرزندش را کشت و یکی را فلج کرد

پدر معتادی که دو فرزندش را کشت و یکی را فلج کرد

مرد معتادی که 2فرزندش را به قتل رسانده و دیگری را بشدت مورد ضرب و جرح قرار داده بود، وقتی به جرم حمل موادمخدر روانه زندان شد، همسرش با مراجعه به دادسرای ورامین ، راز قتلهای وی را فاش کرد. images/20070517/kill.jpg
به گزارش جام جم ، سرهنگ قورچی ، سرپرست مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان تهران روز گذشته با اشاره به خبر دستگیری مرد معتادی به اتهام قتل 2فرزندش به خبرنگار ما گفت: چند هفته پیش زن جوانی به دادسرای عمومی و انقلاب ورامین مراجعه و عنوان کرد، همسرش قاتل است و باید مجازات شود.

رد پای پدر در قتل فرزندان
زن شاکی در تشریح ماجرا گفت: شوهرم معتاد است و به اتهام حمل موادمخدر دستگیر و زندانی شده است.
او مرد بی رحمی است ، با سنگدلی تمام 2فرزندم را به قتل رساند و دیگری را تا حد مرگ کتک زد که متاسفانه فرزند بی گناهم فلج شده و در یکی از مراکز بهزیستی بستری است و پدر سنگدلش ، زندگی او را تباه کرده است.
سرپرست مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان تهران ادامه داد: با اطلاعاتی که این زن در اختیار بازپرس پرونده قرار داد، دستور قضایی صادر و شوهر وی به نام منوچهر که در زندان قزلحصار کرج به سر می برد، برای ادامه تحقیقات به اداره آگاهی ورامین انتقال یافت و کارآگاهان جنایی به سرپرستی سرهنگ شاهسوند رئیس اداره آگاهی ورامین ، تحقیقات گسترده ای را از متهم به قتل آغاز کردند.
تناقض گویی های پدر سنگدل رازش را فاش کرد

منوچهر متهم به قتل در بازجویی های مقدماتی گفته های همسرش را تکذیب و ادعا کرد که او قصد انتقام جویی دارد.
به این ترتیب ماموران مرد معتاد را مورد بازجویی های متعدد قرار دادند تا عاقبت چند روز پیش وی به قتل فرزندانش اعتراف کرد.
اعتیاد از من قاتل ساخت

متهم به قتل در اظهاراتش گفت: من چندین سال است که موادمخدر مصرف می کنم و به همین دلیل تمایل و علاقه ای به زندگی خود و خانواده ام نداشتم.
قبول دارم که جگر گوشه ام را به قتل رسانده ام ، باور کنید اعتیاد از من یک پدر سنگدل ساخت. پنجم اردیبهشت ماه سال 81اولین فرزندمان که پسر بود، به دنیا آمد و روز حادثه 27روز از زندگی اش می گذشت.
آن روز او مدام گریه می کرد. در یک لحظه عصبانی شدم و او را از زنم گرفتم و محکم به زمین کوبیدم که آرام شود، اما دیگر صدایش نیامد. خیلی ترسیده بودم ، هراسان پسرم را به بیمارستان بردیم اما دیر شده بود. روز بعد جسد وی را داخل یک ملحفه پیچیدم و بی آن که همسرم متوجه شود، آن را در قبرستان داوودآباد دفن کردم و به منزل برگشتم و زنم را تهدید کردم که اگر ماجرا را برای اعضای خانواده یا همسایه ها بگوید، او را هم می کشم ، که از ترس مجبور به سکوت شد.
پدر سنگدل ادامه داد: 2سال بعد بار دیگر همسرم باردار شد و امید به زندگی در وی بیشتر شد.
وضعیت جسمی ام به هم ریخته بود و پولی برای تهیه مواد مخدر نداشتم ، می خواستم مقداری از وسایل منزل را بفروشم که با همسرم درگیر شدم و او را مورد ضرب و شتم قرار دادم که به یکباره بیهوش و نقش زمین شد، وقتی او را به بیمارستان رساندم ، نجات یافت ، اما بچه ای که در شکم داشت ، فوت کرد.
چندی بعد، پسر دیگرم به دنیا آمد و او را هم در یکی از روزهای سال گذشته ، در اوج عصبانیت بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادم و آنقدر ضربه های محکم به سرش زدم که برای همیشه فلج شد.
بنابراین مدام همسرم را تهدید می کردم که اگر راز مرگ 2فرزندم و آزار و اذیت فرزند سوممان فاش شود، او را می کشم و او بناچار سکوت اختیار کرده بود.
بنابراین گزارش ، پدر سنگدل با قرار قانونی روانه زندان شد تا تحقیقات تکمیلی در خصوص ابعاد مختلف پرونده صورت گیرد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.