شیرین عبادی وکیل هاله اسفندیاری شد

شیرین عبادی وکیل هاله اسفندیاری شد

محمد سیف زاده، اعلام کرد که شیرین عبادی وکالت هاله اسفندیاری را پذیرفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، محمد سیف‌زاده، یکی از وکلای مدافع هاله اسفندیاری همچنین از ارجاع پرونده‌ موکلش به شعبه‌ 14 بازپرسی ویژه‌ امنیت خبر داد و گفت که بازپرس پرونده لایحه وکلا را نگرفت.

سیف‌زاده اظهار داشت: "پس از مراجعه‌ مادر هاله اسفندیاری به ما، وکالت‌نامه‌ای توسط شیرین عبادی، عبدالفتاح سلطانی و اینجانب امضا شد".

این وکیل دادگستری افزود: "صبح امروز با مراجعه به معاونت امنیت دادسرای انقلاب از ارجاع پرونده‌ی موکلم به شعبه‌ 14 بازپرسی ویژه‌ی امنیت مطلع شدیم و طی نامه‌ای که برای بازپرس رسیدگی کننده به پرونده نوشتیم تقاضا کردیم که نخست وکالت‌نامه به امضای بازپرس برسد و دیگر این‌که با موکل ملاقات داشته باشیم".

سیف‌زاده همچنین از نوع قرار صادره برای هاله اسفندیاری اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: "درصورت صدور قرار،حاضریم اقدامات لازم را برای تامین قرار انجام دهیم".

هاله اسفندیاری، مدیر برنامه خاورمیانه موسسه ویلسون است که هنگام بازدید از ایران ممنوع‌الخروج و به زندان منتقل شد.

سخنگوی قوه قضاییه ایران روز سه‌شنبه اعلام کرد که خانم اسفندیاری در اختیار وزارت اطلاعات قرار داد.

علیرضا جمشیدی گفت: "ایشان هم‌اکنون با قرار بازداشت در اختیار وزارت اطلاعات هستند و جرم‌شان از مصادیق جرایم امنیتی است و طبق آخرین اطلاعاتی که روز گذشته از قاضی رسیدگی کننده به پرونده گرفتم، تحقیقات درخصوص جرایم ایشان ادامه دارد و هم‌اکنون در زندان اوین نگهداری می‌شود".

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.