درخشش جودوکاران ایرانی در مسابقات کویت

درخشش جودوکاران ایرانی در مسابقات کویت

جودوکاران ایرانی در اولین روز از مسابقات جودوی آسیا توانستند به پنج پیروزی دست پیدا کنند.
جودو

این مسابقات از 26 اردیبهشت ماه در کویت، با حضور بیش از 150 جودوکار از 28 کشور مختلف آغاز شد و در اولین مرحله مبارزات، ایرج امیرخانی در رده 81 کیلوگرم حریف قرقیز خود را شکست داد و در مرحله بعدی قرار است با یک جودو کار ازبک مبارزه کند.

در دیگر رقابتها، علی محمدنیا، کاپیتان تیم جودو جوانان ایران که مدال طلا و نقره آسیا را کسب کرده بود، جانشین حسین قمی، مبارز مصدوم تیم ایران در وزن 90 کیلوگرم شد و حریف تایلندی خود را ضربه فنی کرد.

عباس فلاح در وزن 100 کیلوگرم حریف تایلندی خود را ضربه فنی کرد و در وزن به اضافه 100 کیلوگرم دو پیروزی پی در پی از سوی محمدرضا رودکی دارنده مدال طلای دور گذشته این رقابتها، نصیب ایران شد.

رودکی که حریفان تاجیک و مغول خود را با ضربات فنی شکست داده، در صورت غلبه بر حریف بعدی خود از کره جنوبی به مرحله نهایی وزن به اضافه 100 کیلوگرم این مسابقات راه پیدا خواهد کرد.

محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی تیم جودو ایران که رقیبان سرسخت این مسابقات را کره و ژاپن می داند، پیش از برگزاری این مسابقات، و در پی حضور در تمرینات پیاپی و سه تورنمنت مختلف، اعلام کرده بود با آمادگی کامل به مصاف حریفان می رود.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.