فینیکس سن آنتونیو را در دو دقیقه شکست داد

فینیکس سن آنتونیو را در دو دقیقه شکست داد

فینیکس که در سالهای اخیر، بخاطر فلسفه تهاجمی مربیش، مایک دآنتونی، و اجتناب از بازی فیزیکی مورد انتقاد قرار داشته است، دوشنبه شب نشان داد که به هر چالشی پاسخ می دهد.
آماره استودمایر
آماره استودامایر ۲۶ امتیاز، ۹ ریباند و ۳ توپ دزدی داشت

بازیکنان فینیکس، در دو دقیقه پایانی، روند بازی را تغییر دادند. آنها ۹۷ به ۹۲ از میزبان خود عقب بودند، اما با یک یورش ۱۲ امتیازی بازی را ۱۰۴ به ۹۸ به سود خود خاتمه دادند.

در کوارتر چهارم شرایط بازی به اندازه ای تغییر کرد که سن آنتونیو، که مجموعه ای از باتجربه ترین بازیکنان را در اختیار دارد، از ۱۰ شوت آخر خود تنها یکی را به ثمر رساندند.

مایک دآنتونی، به ویژه از عملکرد شان ماریون، فوروارد تیم خود ابراز رضایت کرد که علی رغم کسب امتیاز پایین تر از حد انتظار، در همه جای زمین حضور داشت و ۱۲ ریباند بدست آورد.

از دیدگاه تیمی، برتری بارز فینیکس در ریباندها قابل توجه بود، ضمن اینکه بازیکنان فینیکس، به مراتب بیشتر از سن آنتونیو از حریف خطا گرفتند و پشت خط پرتاب آزاد رفتند.

از سوی دیگر، سن آنتونیو به تاکتیکی غیرمتعارف روی آورد و ۲۳ شوت سه امتیازی پرتاب کرد (۹ پرتاب بیشتر از فینیکس). این درحالی است که فینیکس به بازی سرعتی و پرتابهای سه امتیازی شهرت دارد.

باد داغ در آریزونا و تکزاس

بازیهای سن آنتونیو و فینیکس - که هر دو امید دار قهرمانی هستند، در نیمه نهایی کنفرانس غرب، در فضایی به شدت پر تنش دنبال می شود.

در بازی اول، برخورد استیو نش و تونی پارکر، گارد راس دو تیم، باعث ایجاد جراحتی جدی در ناحیه بینی استیو نش، بازیکن فینیکس شد و تنها پس از بخیه ششم بود که زخم کنترل شد.

جنجال گریبانگیر استیو نش (۲۴ امتیاز و ۱۵ پاس منجر به گل نیز شد.

بازی های بعدی به شدت تحت تاثیر اظهارات آماره استودامایر، سنتر فینیکس قرار داشت که بازیکنان سن آنتونیو را به "کثیف بازی کردن" متهم کرده بود.

این فضا در بازی چهارم هم وجود داشت و در دقایق پایانی به اوج خود رسید.

۳۰ ثانیه به پایان بازی و در شرایطی که سن آنتونیو برد را با باخت عوض کرده بود، رابرت اوری، فوروارد باتجربه این تیم که بیش از ۱۵ سال در ان بی ای بازی کرده، در برخوردی شدید، استیو نش را مقابل میز داوران در میانه میدان، به زمین پرتاب کرد، که باعث ایجاد جنجال شد.

راجا بل، بازیکن فینیکس که در حمایت از هم تیمی خود به سمت رابرت اوری حمله ور شده بود، خطای فنی گرفت و البته، اوری با گرفتن یک خطای غیر ورزشی، از زمین اخراج شد.

تاکنون در مجموع چهار بازی، سهم هرتیم دو پیروزی بوده و انتظار نمی رود که این رویارویی به سادگی خاتمه یابد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.