درگوشی های ورزشی دوشنبه ۱۴مه

درگوشی های ورزشی دوشنبه 14مه

  • آندرانیک ثیموریان، هافبک ایرانی باشگاه بولتون انگلستان، علاقه ندارد در جام ملتهای آسیا تیم ملی ایران را همراهی کند. از آنجا که حضور آندو در جام ملتها باعث خواهد شد که دوره آماده سازی ابتدای فصل را از دست بدهد، این بازیکن نمی خواهد با حضور در تیم ملی موقعیت خود در بولتون را به خطر بیندازد.

  • کمردرد مزمن وحید هاشمیان باعث شده که پزشکان هانوفر به او 2 ماه استراحت مطلق را توصیه کنند و گفته می شود وحید هاشمان نیز قصد ندارد در جام ملتهای آسیا تیم ملی را همراهی کند و می خواهد به مداوای کمر خود بپردازد.

  • گفته می شود حمیدرضا گرشاسبی، رئیس هیات کشتی تهران، به زودی از سمت خود برکنار خواهد شد. او یکی از منتقدان محمدرضا یزدانی خرم است و یکی از دلایل اصلی برکناری اش همین مخالفت با رئیس فدراسیون است. به نظر می رسد رئیس راهنمایی و رانندگی تهران جانشین گرشاسبی خواهد شد.

  • رئال مادرید نیز به صف مشتریان کارلوس ته وس پیوسته است. این مهاجم 23 ساله آرژانتینی قصد دارد از وستهام جدا شود و چندین تیم خواهان او هستند. رئال برای خرید این آر‍ژانتینی 25 میلیون پوند کنار گذاشته است. یوونتوس نیز این بازیکن را می خواهد.

  • مسئولان باشگاه شارجه امارات خواهان تمدید قرارداد با مسعود شجاعی، بازیکن ملی پوش ایرانی هستند، ولی این بازیکن قصد دارد فصل بعد را در اروپا بازی کند. گفته می شود احتمال انتقال شجاعی به آلمان یا اسپانیا وجود دارد.

  • درخشش دیمیتار برباتوف با پیراهن تاتنهام موجب شده چند تیم برای خرید او دست به کار شوند. علاوه بر منچستریونایتد، یوونتوس نیز این مهاجم بلغار را می خواهد. یوونتوس پیشنهادی 25 میلیون پوندی به تاتنهام ارائه کرده است.

  • باشگاه الشعب امارات با پرداخت 800 هزار دلار قرارداد علی سامره را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. این در حالی است که چند تیم دیگر اماراتی نیز به دنبال این مهاجم بودند. از آنجا که جدایی کاظمیان از الشعب حتمی است مسئولان این باشگاه از سامره خواسته اند تا یک بازیکن ایرانی دیگر را به آنها معرفی کند تا آنها او را به خدمت بگیرند.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.