فال شما از اول تا پانزدهم خرداد

فال شما از اول تا پانزدهم خرداد

فروردین
    
    
    در بیان منظورتان با مشکل روبه‌رو می‌شوید، سعی نکنید اهداف‌تان را برای کسی تعریف کنید زیرا هیچ‌کس گوش نمی‌کند. سعی کنید از موفقیت‌هایی که باعث عصبانیت و نگرانی می‌شوند دوری کنید. با همسرتان صحبت کنید شاید احساس کند به او بی‌توجهید، زیرا اخیرا بیشتر وقت‌تان را صرف فعالیت‌های کاری کرده‌اید. به دیگران محبت کنید، هم خودتان خوشحال می‌شوید و هم آنها. فکر آغاز برنامه و فعالیت جدید را به دوره‌های بعد واگذار کنید. در موقعیت بسیار خوب مالی و فکری قرار دارید. بهتر است انرژی‌تان را صرف خانه و بودن با عزیزان کنید. بر درآمدتان اضافه می‌شود و جبران همه عقب‌افتادگی‌های مالی گذشته خواهد شد فقط به شرطی که ناامیدی را رها و تلاش کنید. آخرین نگرانی‌تان در رابطه با عشق و ازدواج خواهد بود. ورود مسافری از راه دور فوق‌العاده خوشحال‌تان خواهد کرد. در قبول پیشنهادهای شراکتی دقت بیشتریداشته باشید.
    
    
    اردیبهشت
    
    از جمله افرادی هستید که عادت دارید برای ماه آینده برنامه‌ریزی کنید، اما فردا آن را فراموش می‌کنید و جزئیات کوچک را به هنگام فکر کردن از یاد می‌برید. همه چیز به هم ریخته و گیج‌کننده است، بنابراین بر خوشبختی و سلامتی شما تاثیر می‌گذارد. اخیرا همه چیز خسته‌کننده بوده، اما به نظر می‌رسد که در نهایت خوشی و شادی به سر می‌برید. به تدریج در حال پیشرفت هستید و تمام ایده‌های عالی به ذهن‌تان می‌رسد، پس به جای (رویاپردازی)، عمل کنید. شاید اکنون احساس کرده باشید که به بن‌بست رسیده‌اید و نمی‌توانید روی کسی حساب کنید. اما شما می‌توانید به خود تکیه کنید و از قید و بندها رها شوید. در زندگی زناشویی، منطقی تصمیم بگیرید تا طعم خوشبختی را بچشید. در دوره فشارهای مالی قرار داریدکه با تدبیر و تعقل حل خواهد شد.
    
    
    خرداد
    
    به راحتی نمی‌توانید با کسی صحبت کنید و در این مورد کمی مشکل دارید. به کسی علاقه‌مند می‌شوید که کاملا از لحاظ فرهنگی با شما متفاوت است. به یکی از اهداف‌تان نزدیک‌تر از همیشه هستید اما سر خودتان را زیاد شلوغ نکنید زیرا با این کار می‌توانید به طور معمولی پیشرفت کنید. بی‌دلیل پول خرج نکنید یا بر سر مسائل مالی بحث نکنید، بهتر است تا جایی که امکان دارد کم‌خرج کنید. وسایل باارزش‌تان را در جای امن نگه دارید و از بحث پول دوری کنید زیرا باعث ایجاد استرس و نگرانی می‌شود و این همان چیزی است که نباید در حال حاضر داشته باشید. اکنون باید درهای قلب‌تان را به روی عشقی باز کنید که وجودتان را پر می‌کند و اگر شکستی باشد آن را فاجعه ندانید و خودتان برای خوشبختی کمر همت ببندید. در روابط احساسی‌تان، در نهایت تغییراتی به وجود می‌آید. در صورت افزایش جنبه مالی به دیگران که احتیاج به کمک دارند توجه کنید و از یاد نبرید که خدا کمک‌تان خواهد کرد. تولدتان مبارک.
    
    
    تیر
    
    چند روزی است کسی را که دوستش دارید زودرنج و بداخلاق شده و کینه‌های دلش را بروز می‌دهد، شما به کمکش بشتابید و روحش را جلا دهید. عشق برای شما چیز شگفت‌انگیزی می‌آورد حتی اگر هم رابطه خوبی با دوستدار خود داشته باشید باز هم بهتر می‌شود. احساس می‌کنید که اعصاب‌تان زیر فشار زیاد قرار گرفته، ممکن است این موضوع دلیل به‌خصوصی نداشته باشد ولی باعث درگیری زیاد با کسانی که دوست دارید خواهد شد.
     مجردهای این ماه کمی عصبانی هستند اما متاهلین بهتر است با مسئولیت‌های خانواده سرگرم شوند. در محیط فعالیت نیز مراقب باشید که بیهوده همکاران و اطرافیان را از خود نرنجانید. اگر می‌توانید دو، سه روزی را به مسافرت بروید تا حال و هوای‌تان عوض شود.
    
    
    مرداد
    
    شما احساس خستگی شدیدی می‌کنید و متاسفانه این احساس چند روزی است که به سراغ‌تان آمده. ممکن است شما کاملا حق داشته باشید که از همه بیشتر بدانید ولی باید مراقب ثابت کردن این مطلب باشید. پس کاملا آرام به گفتگو بپردازید و سعی کنید حرف‌های شما توهین‌آمیز نباشد. ممکن است افرادی باشند که شما را عصبانی و رنجیده کنند، ولی شما اهمیتی ندهید و به روند رو به رشد خود فکر کنید. به کارهای گوناگون مشغول باشید اما برای هر کاری فرصت کافی ندارید پس اولویت‌بندی کنید. اگرچه دوست دارید که زندگی خود را آنچنان که می‌خواهید کنترل کنید، ولی با تواضع بیشتر، از دیگران هم راهنمایی بخواهید و از تجربیات آنها استفاده کنید. قصد آنها فقط کمک کردن به شماست. به دنبال (عشق گمشده) خود باشید، شاید همین نزدیکی‌ها باشد، اگر خوب ببینید پیدایش می‌کنید. در انتخاب خود دقت کنید، در ضمن مراقب سلامتی خود هم باشید.
    
    
    شهریور
    
    احساس می‌کنید ممکن است با کسی دعوا کنید، ولی خیلی جدی نگیرید، می‌توانید به رابطه‌هایی که اخیرا آنها را نادیده گرفته‌اید کمی بیشتر توجه کنید. همسرتان دوست دارد در مورد آینده بیشتر صحبت کند و شما را با یک نظریه به خصوصی متعجب ‌کند. پس از چند سال، تلاش مداوم اکنون وقت استراحت و لذت بردن از برآورده‌هاست. وقت کافی برای مشغول شدن در انواع فعالیت‌هایی که از قبل در ذهن‌تان بوده را خواهید داشت.
     اگر مجرد هستید، نگرانی‌تان در مورد عشقی است که در دل‌تان نهفته و متاهلین نیز سعی کنند در مقابل ناملایمات روابط زناشویی، صبوری و تحمل بیشتری نشان دهند. در رابطه با مسائل مالی تغییرات رضایت‌بخشی را تجربه خواهید کرد.
    
    مهر
    
    تا قبل از این روابط شما بسیار شیرین و دوست‌داشتنی بود، ولی چند روزی است که کار کمی مشکل و باعث ناامیدی شما شده است. متاسفانه به نظر می‌رسد که شما دوست دارید، مرتبا راجع به این مسائل فکر و گفتگو کنید، اما شما مسئول برخی از مسائل هستید و مشغولیات ذهنی مهم‌تری دارید.در حال حاضر زندگی را بسیار سخت می‌گیرید و امروز و هر روز را با این فکر که همه اتفاقات به گردن شماست می‌گذرانید و همچنین از کمبود اعتماد به نفس رنج می‌برید، ولی بدانید که همه این‌ها باعث می‌شود شما به توانایی‌های خود شک کرده و در مورد خود بد قضاوت کنید. خود را در برخی مسائل، درگیر شکایت و اختلاف می‌کنید که مسلما عاقبت آن به دردسرهایش نمی‌ارزد. اختلاف را باید در اولین مراحل آن حل کرد، چرا که اگر حل نشود گسترش می‌یابد و قابل کنترل نیست. امکان تحصیل برای شما این روزها پیش آمده و اگر شانس را ازدست بدهید ممکن است دیگر به دست نیاورید. به او قول دادید، پس عمل کنید.
    
    
    آبان
    
    اگر کمی سعی کنید می‌توانید محیطی هماهنگ‌تر را به وجود آورید. اگر نگران مسائل سلامتی یا مالی هستید خبری به شما می‌رسد که خیال‌تان را راحت می‌کند. شما بسیار خلاق هستید و می‌توانید تا حدی اتفاقات را پیش‌بینی و ایده‌های قشنگی را بیان کنید. متولدین این ماه اغلب در شرایطی قرار دارند که در ماندن و رفتن دو دل هستند. این عده، به دلیل رویدادهای اخیر زندگی‌شان برای یک سفر یا نقل و انتقال تازه در حال تصمیم‌گیری هستند، اما در نهایت این مسئله، آنها را به یک بن‌بست فکری می‌رساند. در هر حال باید با دوراندیشی تصمیم بگیرید و به عواقب و عوارض آن فکر کنید، چرا که زندگی و تصمیم‌گیری در آن ریسک است. دل او را از خود آزرده نسازید، او دوست دارد به آنچه که شما می‌خواهید، عمل کند، اما شما باید اول برادری‌تان را ثابت کنید... او آینده را روشن می‌بیند، شما چه‌طور؟
    
    
    آذر
    
    مدتی است مهربانی و محبت‌تان نسبت به اطرافیان بیشتر شده و دیگران نیز بی‌اختیار با شما همین‌گونه رفتار می‌کنند. در واقع هر چه بیشتر بخواهید احساس‌تان را به دیگران نشان دهید آنها نیز بیشتر از شما و ایده‌های‌تان حمایت می‌کنند. امروز سعی کنید یک کار جدید و غیرمعمول انجام دهید تا عادت هر روز‌تان شود. سعی کنید مشکلات و عدم تفاهم‌ها را برطرف سازید و یک محیط خانوادگی آرام به وجود آورید. اگر در حال خرید و فروش هستید می‌توانید موانع را از سر راه بردارید و معامله خوبی داشته باشید، در ضمن موقعیت خوبی هم برای انجام کارهای تکمیلی است که از قبل روی هم انباشته شده بود. گاهی اوقات هم به خاطرات گذشته بپردازید. به زودی تحولات تازه‌ای در زندگی پیش می‌آید که خودبه‌خود شما را به آینده و رویدادهای خوش می‌کشاند پس از فرصتی که پیش آمده، بهترین استفاده راکنید.
    
    
    دی
    
    از این‌که چند وقتی است کارهای بیشتری برای انجام دادن دارید و سرتان شلوغ‌تر شده خوشحال هستید، حداقل باعث می‌شود تا ذهن‌تان از مشاجرات دور شود. گاهی اوقات پذیرفتن این‌که اشتباه می‌کنید برای‌تان مشکل است، اما این لجاجت بیشتر به ضرر شماست. نباید با کسی بی‌جهت در مورد مسائل مالی خود صحبت کنید. وسوسه آلوده شدن در جروبحث‌های بیهوده با همکاران و اطرافیان، حتی افراد خانواده شما را در برگرفته، پس سعی کنید در قضاوت، یک طرفه تصمیم‌گیری نکنید. به خاطر رشته تحصیلی یا شغلی‌تان مسافرتی پیش می‌آید که می‌تواند نقش بسیار مثبتی را در آرام کردن شما داشته باشد. از وام و قرض گرفتن بپرهیزید که دوره مثبتی برای این کار نیست. راه‌های خوب دیگری هم هست. زمان فرا رسیدن زندگی مشترک‌تان، کم‌کم رسیده، پس به آن بیشتر فکر کنید.
    
    
    بهمن
    
    احتمالا با شخصی در مورد یک موضوع مشترک مشورت می‌کنید و به او نمی‌گویید که دقیقا چه احساسی دارید. یکی از نزدیکان یا دوستان سعی می‌کند شما را متقاعد کند و اگر نظر خودتان را به راحتی بیان نکنید آن وقت مجبور هستید کاری را قبول کنید که دوستش ندارید.
    اگر می‌خواهید عذاب نکشید و دیگران به حرف‌های‌تان گوش دهند بدون هیچ‌گونه تعارفی نظرتان را بیان کنید. به نظر می‌رسد شخص یا موضوعی مانع از اجرای نقشه‌های‌تان می‌شود و هر نوع پافشاری از جانب شما بی‌نتیجه می‌ماند. سعی کنید مشکلات و سوءتفاهماتی که بین شما و همسرتان ایجاد شده را به کلی از بین ببرید، به همین دلیل نیز احتیاج دارید که وقت بیشتری را با او صرف کنید، اما اگر جزو مجردین هستید، عشق به طور غیرمنتظره‌ای وارد زندگی‌تان می‌شود، ولی مراقب او باشید که تنهای‌تان نگذارد. موقعیت مالی نیز با شروع یک منبع جدید در آمد اگرچه جزئی اما به شما یک تنفس راحت می‌دهد و خیالتان را از بابت خیلی مسائل راحت می‌کند.
    
    
    اسفند
    
    وقتی پی بردید که تیم کاری و همکاران شما فکری مشابه شما دارند، لذت می‌برید و از وقایع اخیر تغییرات مطلوبی درست می‌شود و اطمینان شما را زیاد می‌کند.
    هر کاری انجام دهید، به نظر می‌رسد که تحسین‌کننده‌های بی‌شماری را در پشت سر و پیش‌رو دارید. در دوره‌ای قرار خواهید گرفت که شگفتی‌های زیادی برای‌تان پیش می‌آید. خبرهایی که به طور غیرمنتظره خواهند رسید، مژده‌هایی برای شما خواهند بود. با کسی آشنا می‌شوید که این آشنایی می‌تواند، تبدیل به عشقی بسیار زیبا شود و در انتها به ازدواج و تشکیل خانواده بیانجامد. مسافرتی ناگهانی یا ورود مسافرینی باعث خواهد شد که بعد از سالیان دراز عزیزان‌تان را بار دیگر ملاقات کنید. در ضمن گرفتاری‌های جزئی را بی‌اهمیت نشمارید، همین اندک‌ها هستند که تبدیل به مشکلاتی آنچنانی خواهند شد. پس خوب حواس‌تان را به اطراف جمع کنید.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.