دعوا بر سر سیب‌های فاسد داوری!

دعوا بر سر سیب‌های فاسد داوری!

برنامه دیدار در وقت اضافه صبح جمعه این بار به شکل خطرناکی! از شبکه 1 سیما به نمایش درآمد. در این برنامه منصوریان ، مسعود عنایت و دکتر سیار را در کنار هم نشانده بود که هر آن احتمال می‌رفت...! دراین برنامه زنده که وقت آن نیز کم بود عنایت، سیار و خسروی حرف‌هایی را مطرح کردند. چکیده گفته‌های آنها از نظرتان می‌گذرد: Go to fullsize image

*صحبت‌های من با آن روزنامه این طور نبود، من آن گونه نگفته بودم اما خبرنگار آن روزنامه به گونه‌ای نوشت که انگار تمام داوران مورد خطابم بوده‌اند.

*اصغر شرفی هم گفت که داوری ما آلوده است و او هم از هیچ چیزی نمی‌ترسد و حاضر است در این خصوص شهادت بدهد.

*در مشهد به داوران زعفران می‌دهند! به من می‌گفتند تو چرا فقط به یک نفر گیر داده‌ای؟

*مدیرعامل یک باشگاه می‌گوید، 12 پنالتی تیم مرا نگرفته‌اند، مربی می‌گوید ما به داوری باختیم، کربکندی که یکی از مربیان قابل اعتماد فوتبال محسوب می‌شود وقتی می‌گوید «من همین که فهمیدم داور بازی ما فلانی است متوجه شدم چه خبر است» این جمله یعنی چه؟

*داوری ما همچون یک سبد سیب سرخی است که در کنار سیب‌های سرخ چند سیب گندیده هم وجود دارد.

*مسعود عنایت در بنگلادش بود و متوجه اتفاقات داوری ما نیست.

*مبارزات من علیه پزشکانی هم که شئونات اخلاقی و ... را رعایت نمی‌کردند ادامه دارد. در بیمارستان همه مرا می‌شناسند که چه طور برخی از پزشکان را اخراج کردم و ...

*رئیس کمیته داوران فوتبال قابل اعتماد نیست چون داوری که دو سال محروم بود و درجه بین‌المللی‌اش گرفته شده بود را دوباره آورد و ...

*اگر صحبت‌های شما (سیار) در روزنامه تحریف شده بود،‌ پس چرا تکذیب نکردید؟!

*حرف‌های شما اگر علیه یک داور باشد او از شما شکایت می‌کند و در دادسرای خیابان خارک به آن رسیدگی خواهد شد اما شما به کل داوری ایران توهین کردید.

*در جامعه پزشکی هم ممکن است پزشک فاسد پیدا شود، چرا این موضوع را در روزنامه‌ها مطرح نمی‌کنید؟

*ایشان (سیار) هیچ سمتی در داوری ندارد. ایشان نه ناظر است، نه مدرس و نه ... هرکس که با ایشان باشد مشکلی پیش نمی‌آید، در غیر این صورت همه فاسد و رشوه‌گیر هستند که باید در این خصوص در دادگاه پاسخگو باشند.

*ایشان (سیار) اگر واقعا دلسوز است جامعه ما قانون، قوه قضاییه، حراست، کمیته انضباطی و ... دارد، پس بهتر است با مستندات قانونی وارد عمل شود که مطمئن باشید ما هم هر داوری که ناپاکی‌اش ثابت شود را مثل دندان چرکین بیرون می‌اندازیم.

*حرف‌های اصغر شرفی هم فقط در حد حرف باقی ماند و نتوانست چیزی را ثابت کند.

*با این کاری که سیار کرد حالا داوران ما امنیت روانی ندارند.

*فدارسیون قبلی اگر علی خسروی را محروم کرد باید حکمی صادر می‌کرد اما در پرونده‌اش هیچ حکمی ندیدیم که پس از تشکیل جلسه‌ای با رئیس کمیته انضباطی و ... تصمیم گرفتیم خسروی دوباره قضاوت کند.

علی خسروی به محض برقرار شدن ارتباط تلفنی‌اش با برنامه زنده «دیدار در وقت اضافه» از دکتر سیار پرسید که منظور شما من بوده‌ام که سیار هم پاسخ داد «بله» خسروی گفت: من حدود نه ماه در فوتبال نبودم و آقایان در فدراسیون قبلی از قدرت خودشان استفاده کردند و در سال 84 سازمان تربیت بدنی به فدراسیون اعلام کرد که من مرتکب تخلفی نشده‌ام اما دادکان حرف شنوی نداشت و ...

خسروی افزود: من باز هم به سازمان تربیت بدنی رفتم و با یکی دو نفر از مقامات مسئول گفتگو کردم که پس از تشکیل جلسه‌ای دوباره به فوتبال بازگشتم و ... داوری ما هم مثل قطار در حرکتی می‌ماند که به آن سنگ می‌زنند و در واقع کسی قطار متوقف شده را سنگ نمی‌زند. و ... به هر حال مسائلی که ایشان (سیار) مطرح کرد تبعات حقوقی دارد و به دادسرا احضار شده است.


+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.