درگوشی های ورزشی شنبه ۱۲ مه

  • درگوشی های ورزشی شنبه 12 مه
  • یکی از مسئولان تیم بسکتبال دالاس ماوریکز، بدون آنکه حاضر به ذکر نام خود شود فاش کرده که درک نویتزکی، فوروارد آلمانی این تیم، بعنوان ارزشمند ترین بازیکن سال ان بی ای، لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا برگزیده شده است. قرار است این خبر روز سه شنبه بطور رسمی در یک کنفرانس خبری اعلام شود.

  • به نظر می رسد دیدار دوستانه ایران و مکزیک با استقبال خوب ایرانیان مقیم آمریکا روبرو می شود. گفته می شود تا به حال حضور چهار هزار ایرانی در ورزشگاه سن لوئیس، محل مسابقه دو تیم، قطعی شده است.

  • در حالیکه ایران نیز یکی از نامزدهای میزبانی جام ملت های آسیا در سا ۲۰۱۱ است گفته می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا قطر را به عنوان میزبان این رقابت ها انتخاب خواهد کرد. بنا بر سیستم چرخشی میزبانی سال ۲۰۱۱ سهم یک تیم غرب آسیاست. ایران که به علت مشکلات حضور بانوان در ورزشگاهها شانسی ندارد. هند نیز ار ورزشگاههای خوبی برخوردار نیست و بدین ترتیب قطری ها بدون داشتن رقیب مهمی میزبانی را بدست می اورند.

  • بازیکنان پرسپولیس قسمت عمده ای از حقوق های خود را دریافت نکرده اند اما اعتراض قابل توجه ای از سوی آنها دیده نشده است. به نظر می رسد آنها هنوز انصاری فرد را مدیر تیمشان می دانند و منتظر بازگشت او هستند. گفته می شود اگر بازیکنان پرسپولیس به این نتیجه برسند که انصاری فردی در کار نیست اعتراض های خود را شروع می کنند.

  • باشگاه میلان که علاقه خاصی به جذب بازیکنان برزیلی دارد به دنبال خرید دو برزیلی دیگر است. زی روبرتو والکساندر پاتو بازیکنان مورد نظر آنچلوتی هستند. زی روبرتو ۳۲ ساله این فصل در تیم سانتوس توپ زد. پاتو ۱۷ ساله نیز در تیم پورتوآلگره خوش درخشیده است.

  • محمد علی آبادی، رئیس سازمان تربیت بدنی از کنار گذاشتن روسای هیات هایی که در این سال ها ضعیف کار کرده اند خبر داده در همین رابطه گفته می شود این عزل و نصب ها بی ارتباط با انتخابات فدراسیون ها نخواهد بود چرا که هیات ها در انتخابات تعیین کننده اصلی هستند. احتمال اینکه چند رئیس هیات فوتبال عوض شوند بسیار زیاد است.

  • پیش از این قرار بود مهدی مهدوی کیا تیم بعدی خود را در همین هفته معرفی کند اما چنین اتفاقی نیفتاد و او عنوان کرد تکلیفش دو هفته دیگر معلوم می شود. به نظر می رسد او به یک تیم غیر آلمانی خواهد پیوست و منتظر پایان فصل است تا آنرا اعلام کند. طبق رسم فوتبال آلمان بازیکنان اگر با یک تیم آلمانی به توافق برسند منتظر پایان فصل نمی نشینند.

  • در حالیکه ماسیمو موراتی عنوان کرده بود به آدریانو اجازه نخواهد داد که اینتر را ترک کند. سران باشگاه رئال مذاکرات خود را با مالک اینتر برای به خدمت گرفتن این مهاجم برزیلی شروع کردند. رئال چند سالی است که به دنبال آدریانو است این درحالی است که این بازیکن تا سال ۲۰۱۰ با اینتر قرارداد دارد.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.