نامه همسر مامور ناپدید شده ی FBI به احمدی‌نژاد

نامه همسر مامور ناپدید شده ی FBI به احمدی‌نژاد

همسر مامور سابق اف بی آی آمریکا که گفته می شود در ایران ناپدید شده است، روز چهارشنبه خواستار کمک محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری ایران برای یافتن وی شد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از رادیو فردا، رابرت لوینسون، روز هشتم مارس در جزیره کیش ناپدید شد و همسر وی به شبکه تلویزیونی سی ان ان گفته است که هیچ اطلاعی درباره سرنوشت او ندارد.

وی گفت: «ما در جستجوی واقعیات هستیم و مسلما کسی هست که از محل وی آگاهی داشته باشد. من به دولت آمریکا و ایران مراجعه کرده ام اما هیچ چیز تغییر نکرده است.»

به گفته خانم لوینسون، این تجربه برای وی و فرزندانش چون یک «کابوس» بوده است. وی گفت: «ما از زمانی که رابرت (مامور سابق FBI) ناپدید شده در تاریکی زندگی می کنیم و مایلیم که خبری از او به دست بیاوریم، او را ببینیم و به او کمک شود تا به خانه برگردد.»

وی اظهار داشت که نامه ای برای محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری ایران ارسال کرده و از او خواسته تا شخصا برای یافتن شوهرش کمک کند.

من اطمینان دارم دولت ایران قادر است که از قدرت وتوانائی اش استفاده نموده و دریابد که چه اتفاقی برای همسر من افتاده است. من امیدوارم که آنها محل وی را شناسائی نموده و اقدامات لازمه را جهت برگرداندن او انجام دهند تا او بتواند نزد خانواده اش بازگردد.

کریستینه لوینسون می گوید: «اما نمی دانم آیا نامه به دست او رسیده است. نامه را به فارسی و انگلیسی در سایت خود گذاشته ام تا رییس جمهوری ایران یا هر فرد دیگری که مسئول است آن را بخواند.»

خانم لوینسون در نامه خود نوشته است: «من اطمینان دارم دولت ایران قادر است که از قدرت وتوانائی اش استفاده کرده و دریابد که چه اتفاقی برای همسر من افتاده است. من امیدوارم که آنها محل وی را شناسائی نموده و اقدامات لازم را جهت برگرداندن او انجام دهند تا او بتواند نزد خانواده اش بازگردد.»

وی افزوده است: «در نامه ای که رییس جمهور احمدی نژاد، به ملت آمریکا نوشتند، مرقوم داشته اند: ما همه مستعد برای انجام کارهای نیک و دست یاری به یکدیگر دادن هستیم، خصوصا به نیازمندان.»

خانم لوینسون در ادامه گفته است: «من محتاج به کمک شما هستم و خانواده ما محتاج به یاری شما هستند.»
رابرت لوینسون، مشاور امنیتی و مامور سابق دفتر تحقیقات فدرال آمریکا بوده است. زمانی که از خانم لوینسون پرسیده شد که همسرش در ایران چه کاری انجام می داده است؟ وی گفت که در این زمینه اطلاعی ندارد.

وی گفت: «راحت بگویم من هیچ اطلاعی در این زمینه ندارم. شوهرم نان آور خانواده است و ما هفت بچه داریم و روز جمعه ۳۳ سال می شود که با هم ازدواج کرده ایم. من توی خانه کار می کردم همانطور که او بیرون از خانه کار می کرد. لذا واقعا علاقمند نبودم بدانم که او در آنجا چکار می کرده است. این شغل او بود.»

روز چهارشنبه، شان مک کورمک، سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا گفت که دولت آمریکا همچنان به دنبال کسب اطلاعاتی درباره سرنوشت رابرت لوینسون است.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.