اضافه کاری یوتا برای پیروزی بر گلدن استیت

اضافه کاری یوتا برای پیروزی بر گلدن استیت

در شبی پر ماجرا، یوتا جز، در وقت اضافه گلدن استیت را 127 به 117 و برای دومین بازی متوالی شکست داد.
آندره کریلنکو، فوروارد سرعتی یوتا
آندره کریلنکو با کسب 20 امتیاز، 9 ریباند و 6 بلاک شات شرایط سختی را برای بازیکنان گلدن استیت زیر حلقه ها ایجاد کرد

بیش از هر چیز تیم یوتا تحت تاثیر غیبت و سپس حضور درک فیشر، گارد باتجربه خود قرار داشت.

این بازیکن که در وقت اضافه با به ثمر رساندن یک شوت سه امتیازی پیروزی یوتا بر میهمان خود را قطعی ساخت، بخاطر حضور در کنار خانواده و دختر بیمارش، تقریبا در تمام بازی در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه حضور نداشت.

یوتا در حالی بازی را به وقت اضافه کشاند که گلدن استیت در دقایق آخر کوارتر چهارم، در یک یورش 13 امتیازی، نه تنها بازی را به تساوی کشاند، بلکه از میزبان نیز پیش افتاد.

عوامل پیروزی

یوتا که در بازی اول، گلن استیت را 116 به 112 شکست داده بود، در این بازی هم مجبور شد خود را با سرعت بالاتر بازی گلدن استیت تطبیق دهد، اما آنچه علی رغم نتیجه وقت قانونی بازی، برتری بالقوه ودرنهایت بالفعل یوتا را نشان داد، غلبه این تیم بر حلقه ها در هنگام ریباند بود.

در برابر 32 ریباند گلدن استیت، یوتا 60 ریباند بدست آورد، اما جدای از برتری بازیکنان بلند قدش در منطقه سه ثانیه، یوتا همچنین به وضوح در اجرای تاکتیک، منظم تر از گلدن استیت عمل کرد.

در برابر گلدن استیت که با حذف کردن دالاس، بهترین تیم فصل، شگفتی بزرگی خلق کرده بود، عملکردی را ارائه نکرد که امیدی برای صعود این تیم به فینال کنفرانس غرب را ایجاد کند.

فیشر: "یک قهرمان"

درک فیشر، گارد یوتا
درک فیشر تنها 5 امتیاز کسب کرد اما نقشی کلیدی در برد یوتا داشت

دو روز قبل تنها اعلام شده بود که فیشر، بخاطر بیماری یکی از فرزندانش، احتمالا در بازی حضور نخواهد داشت. اما پس از بازی چهارشنبه شب مشخص شد که دختر 10 ماهه او به نوعی سرطان چشم مبتلا است و فیشر بخاطر جراحی دخترش در نیویورک بوده است.

بازگشت او به محل برگزاری مسابقه به وضوح قوای روحی بازیکنان یوتا را افزایش داد.

درن ویلیامز، گارد راس یوتا که شوت دو امتیازی او، یوتا را از شکست نجات داد و بازی را به وقت اضافه فرستاد، در تحسین توانایی های درک فیشر گفت: "او از هواپیما پیاده شد، بدون گرم کردن، حرکات کششی یا حتی پرتاب یک شوت، به زمین رفت و امتیاز کسب کرد."

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.