شب مرگبار در خانه مجردی قیطریه

شب مرگبار در خانه مجردی قیطریه
دو مرد جنایتکار که با انگیزه سرقت دوست میانسال خود را در آپارتمان مجردی اش واقع در منطقه قیطریه به قتل رسانده بودند روز گذشته در نخستین جلسه بازپرسی اتهام خود را پذیرفتند.

به گزارش خبرنگار ما ساعت 3 بامداد روز چهارشنبه 19 بهمن ماه سال 85 صدای درگیری در خانه مردی به نام جمشید کنجکاوی همسایه ها را به حدی تحریک نکرد که به کمک همسایه خود بشتابند تا اینکه یک روز بعد با ظن اقوام این مرد و حضور پلیس و بازپرس ویژه قتل جسد غرق در خون وی در اتاق خوابش و در حالی که دست و پایش با طناب بسته شده بود یافت شد.

نخستین تحقیقات کارآگاهان پلیس نشان از آن داشت که قاتل یا قاتلان از پیش مقتول را می شناخته اند و بدون اعمال زور و به عنوان مهمان وارد خانه جمشید شده اند و با بستن دست و پای مرد 46ساله وی را ابتدا خفه کرده و سپس با ضربات چاقو از پای درآورده اند.

صحبت های همسایه دیوار به دیوار مقتول نیز فاش کرد که وی با قاتلان درگیر نشده و پس از درگیری ابتدایی صدای نفس نفس زدن عجیب جمشید به گوش رسیده است. کارآگاهان در ادامه متوجه شدند مقتول سه سال پیش از خارج کشور به ایران بازگشته و در این مدت با افراد متعددی رابطه داشته است.

با توجه به شواهد و قرائن موجود در صحنه قتل و اظهارات همسایگان تحقیقات پلیس برای افشای هویت عاملان این جنایت روی شناسایی دوستان مقتول متمرکز شد. با پیگیری های به عمل آمده مشخص شد یک گوشی موبایل جزء وسایلی است که از جمشید به سرقت رفته است و با ردیابی موبایل پلیس متوجه شد قاتلان از تهران خارج شده و به شهر کاشمر رفته اند. با صدور نیابت قضایی از سوی اصغرزاده بازپرس ویژه قتل ماموران اداره 10 پلیس آگاهی ماموریت یافتند برای دستگیری این جانیان به کاشمر بروند و با توجه به ردیابی تلفن همراه آنها را شناسایی کنند. در این مرحله از تحقیقات 5 نفر بازداشت و به تهران منتقل شدند.

با دستگیری این پنج نفر و محدودتر شدن فهرست اسامی مظنونان در نهایت مشخص شد دو تن به نام های ابراهیم و سلیم عاملان اصلی جنایت بوده اند.

روز گذشته ابراهیم جوان 18 ساله یی که متهم اصلی جنایت قیطریه است با حضور در دادسرای جنایی تهران اتهام قتل را پذیرفت و جنایت خود را چنین شرح داد؛ من از چندی پیش جمشید را می شناختم و به خانه او رفت و آمد داشتم. در شب قتل همراه سلیم با برنامه قبلی برای سرقت به خانه وی رفتیم. حدود ساعت 3 نیمه شب او را در اتاق خواب غافلگیر کردیم. یک روسری به دور گردنش پیچیدیم و هر کدام از یک سو شروع به کشیدن روسری کردیم.

پس از به شماره افتادن نفس های جمشید بدن نیمه جان او روی زمین افتاد و من برای اطمینان چند ضربه چاقو به شکم و سینه وی وارد کردم. پس از قتل جمشید موبایل، دوربین، کیف، کفش و تعدادی از لباس های وی را به همراه مقادیری پول نقد به سرقت بردیم و مستقیم تهران را به مقصد کاشمر ترک کردیم. با اعترافات این دو متهم اصغرزاده بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران با صدور قرار بازداشت ابراهیم و سلیم را روانه زندان کرد.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.