اعترافات تلخ زنی که شوهرش را به دار آویخت

اعترافات تلخ زنی که شوهرش را به دار آویخت
زنی که با همدستی برادر خود شوهرش را به قتل رسانده و سعی داشت مرگ وی را خودکشی جلوه دهد در جریان تحقیقات تخصصی پلیس به جرم خود اعتراف کرد.
 چند روز پیش زن جوانی با پلیس 110 شهرستان خوی تماس گرفت و از خودکشی شوهرش خبر داد. پس از اعلام این گزارش گروهی از ماموران به منزل این زن رفتند و در انباری منزل با جسد مرد 28ساله یی به نام منوچهر که حلق آویز شده بود، مواجه شدند. ماموران پس از مشاهده جسد از همسر او که رزیتا نام دارد خواستند ماجرای خودکشی شوهرش را تشریح کند. این زن در حالی که سعی می کرد خودش را ناراحت و مضطرب نشان دهد به ماموران گفت؛ «شوهرم اخیراً دچار مشکلات روحی شده بود و به نظر می رسید افسرده شده است و من هرچه با او درباره علت این موضوع صحبت می کردم، جواب نمی داد تا اینکه امروز متوجه شدم خبری از منوچهر نیست. تمام خانه را دنبالش گشتم اما هیچ اثری از وی نبود، برای همین ابتدا تصور کردم برای انجام کاری از خانه خارج شده است اما وقتی دیدم کفش هایش در جاکفشی است اطمینان یافتم اتفاق تلخی رخ داده است. زن جوان ادامه داد در جست وجو برای یافتن شوهرم وارد انباری شدم و ناگهان جسد حلق آویز شده او را مشاهده کردم. از ترس زبانم بند آمده بود و به سختی نفس می کشیدم. نمی دانستم باید چه کار کنم. منوچهر مرده بود و کاری از دست من برای نجات او بر نمی آمد. به همین خاطر بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم.»
ماموران پس از شنیدن اظهارات رزیتا به دستور بازپرس ویژه قتل تصمیم گرفتند جسد مرد 28 ساله را برای انجام آزمایش های دقیق و تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل کنند اما پس از پایین آوردن پیکر بی جان منوچهر از طناب دار در بازرسی جسد متوجه آثار ضرب و جرح و کبودی شدند.

کارآگاهان با مشاهده آثار درگیری احتمال دادند این مرد برخلاف اظهارات همسرش خودکشی نکرده بلکه به قتل رسیده است. به این ترتیب پلیس جنایی انجام تحقیقات ویژه را برای رازگشایی از مرگ منوچهر در دستور کار خود قرار داد. ماموران در جریان بررسی هایشان متوجه شدند رزیتا از پیش با شوهرش اختلاف داشته است.
در همان شرایط که تحقیقات پلیس پیرامون این پرونده ادامه داشت برادر رزیتا به نام رامین نزد ماموران مراجعه و طی اظهاراتی اصرار کرد که دامادش خودکشی کرده است و هیچ کس در مرگ وی مقصر نیست. در نهایت کارآگاهان با به دست آوردن سرنخ هایی به رزیتا و برادرش مظنون شدند و بازجویی از آنها را آغاز کردند. هرچند این خواهر و برادر قتل را انکار می کردند اما با پیگیری و بازجویی های فنی- پلیسی سرانجام پذیرفتند که در جریان یک توطئه خانوادگی منوچهر را از پای در آورده اند.
 رامین در اعترافاتش گفت؛ شوهر خواهر وی مردی فاسد بود و همه اهالی محل این موضوع را می دانستند. وی اخیراً به خاطر بدهی هایش قصد داشت خواهرم را به انجام اعمال خلاف اخلاق وادار کند. وقتی رزیتا این موضوع را به من گفت به شدت عصبی شدم و تصمیم گرفتم شوهرش را بکشم. این متهم به قتل ادامه داد؛ «روز حادثه پس از درگیری با منوچهر با داس و چوب به جان وی افتادم و او را کتک زدم و مجروح کردم. سپس با همکاری رزیتا او را به انباری کشاندیم و حلق آویز کردیم.» در ادامه تحقیقات رزیتا نیز اظهارات برادرش را تایید کرد و گفت؛ از آنجا که منوچهر قصد داشت مرا به برقراری رابطه با مردان وادار کند او را کشتیم و پس از آنکه جسد شوهرم را به دار آویختیم من با پلیس تماس گرفتم و سعی کردم مرگ منوچهر را خودکشی جلوه دهم اما موفق به این کار نشدم. بنا به این گزارش هم اکنون تحقیقات از دو متهم ادامه دارد.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.