دزدان خانه دروازه بان لیورپول را غارت کردندو...

دزدان خانه دروازه بان لیورپول را غارت کردند و خودرو پورشه او را آتش زندند

هنگامی که خوزه رینا دروازه بان اسپانیایی تیم لیورپول مشغول هنرنمایی در مسابقه با چلسی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود ، دزدان مشغول غارت خانه او در شهر لیورپول بودند. images/20070503/Porsche-Cayenne.jpg
به گزارش خبرگزاری فرانسه ، رینا ، وقتی پس از به یاد ماندنی ترین شب حرفه ای خود به خانه اش برگشت متوجه شد دزدان بی رحم جواهرات، یک سیستم پیشرفته صوتی - تصویری و خودرو پورشه کاینه او را دزدیده اند.
پلیس لیورپول گفت خودرو اشرافی پورشه رینا در جای دیگری از شهر پیدا شد که آن را آتش زده بودند.
دینا با گرفتن 2 پنالتی باعث صعود لیورپول به مرحله نهایی جام قهرمانان باشگاه های اروپا شد.
دزدان سپتامبر گذشته به خانه دانیل اگر ، مدافع دانمارکی لیورپول که برای تیمش در بازی سه شنبه شب گل زد ، دستبرد زدند.
دزدان در همان ماه هنگامی که پیتر کراچ مهاجم تیم لیورپول مشغول بازی در تیم ملی انگلیس بود ، خانه اش را غارت کردند و خانه "اندی وان درمید" بازیکن تیم اورتون در شهر لیورپول سال گذشته دوبار به وسیله دزدان غارت شد.
دزدان در ژوئیه 2006 در حمله به خانه والدین وین رونی مهاجم منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس در شهر لیورپول چند نشان افتخار او را دزدیدند.
یک بازیکن فوتبال که دزدان در سرقت از خانه او در شهر لیورپول ناکام ماندند ، دونکن فرگوسن مهاجم تیم اورتون است.
فرگوسن غول پیکر در زمان بازیگری خود 2 بار دزدان را ناکام کرد در اولین دزدی ، او روی یکی از 2 دزد که به خانه اش رفته بودند نشست تا پلیس رسید اما دزد دیگر فرار کرد.
فرگوسن در دزدی دوم دزد را زیر مشت و لگد مجروح کرد به طوری که دزد در شکایت علیه او خواستار غرامت شد اما دستش به جایی نرسید.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.