درگیری کارگران با نیروی انتظامی درتهران

درگیری کارگران با نیروی انتظامی درتهران

در حالی که نمایندگان ارشد کارگری حاضر در راهپیمایی روز جهانی کارگر، کارگران را به حفظ آرامش و نظم دعوت می کردند، حرکت کارگران به صورت راهپیمایی به سمت میدان 7 تیر آغاز شد که این اقدام، درگیری‌‏های پراکنده‌‏ای را با نیروهای انتظامی به همراه داشت.

به گزارش ایلنا، در حالی که نمایندگان ارشد کارگری حاضر در مراسم روز جهانی کارگر، از کارگران می‌‏خواستند که علیه مسئولان و وزرای دولت شعار ندهند و تنها مطالبات صنفی‌‏شان را بخواهند، حدود 600 کارگر به صورت خودجوش به سوی میدان 7 تیر حرکت کرده و شعارهایی همچون «وزیر بی لیافت استعفا، استعفا» و «دولت‌‏، مجلس؛ شعار نده، عمل کن» و «مرگ بر ظالمین» سر دادند.

در این مراسم ماموران نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای بازکردن مسیر و تسهیل عبور و مرور انجام داده و سعی دارند این مراسم بدون هیچگونه مشکلی به پایان برسد.

در ادامه عده‌‏ای از کارگران که شعار «مرگ بر حامی سرمایه‌‏دار» را سر می‌دادند، با ماموران نیروی انتظامی که قصد داشتند کارگران را به پیاده‌روها هدایت کنند، درگیر شدند.

درگیری نیروی انتظامی با واکنش شدید کارگران روبه‌رو شد و کارگران با شعار «نیروی انتظامی؛ خجالت، خجالت» نسبت به این عملکرد نیروی انتظامی عکس العمل نشان دادند.

این گزارش می‌‏افزاید: همچنان عده قابل توجهی از کارگران در حال حرکت به سوی میدان 7 تیر هستند، به طوری که مسیر شمال به جنوب خیابان مفتح حد فاصل 7 تیر تا خیابان طالقانی به طور کامل مسدود و حرکت خودروها متوقف شده است.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.