عزای عمومی در دانشگاه امیرکبیر

عزای عمومی در دانشگاه امیرکبیر

انجمن اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر امروز را در این دانشگاه عزای عمومی اعلام کرده و کلاس‌های درس را تعطیل کردند. 

به گزارش فارس انجمن اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور اطلاعیه‌ای امروز سه‌شنبه را عزای عمومی اعلام و کلاس‌های درس را تعطیل کردند.

در اطلاعیه‌ای با عرض تسلیت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام و ائمه‌ اطهار و محضر مقدس حضرت صاحب الزمان (عج) و مقام معظم رهبری و عرض تسلیت به تمامی مسلمانان جهان، آمده است: به اطلاع می‌رساند روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه عده‌ای با توطئه‌ای از پیش طراحی شده تحت عنوان نشریات دانشجویی ریوار، سرخط، سحر، آتیه و ... به خود جرات دادند تا قلم در دست گیرند و گستاخانه به شخص مقام والای پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و آل پاک و معصوم آن حضرت بالاخص حضرت امیرالمومنین (ع) و ساحت مقدس حضرت مهدی(عج) و پایه‌ای‌ترین اعتقادات میلیون‌ها مسلمان توهین کنند تا نام خود را در کنار سلمان رشدی‌ها ثبت کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به این که بر هر مسلمان و انسان آزاده‌ای است که در چنین شرایطی تا محاکمه تمامی دست اندرکاران این فاجعه آرام ننشیند،آمده است:ما نیز همنوا با تمامی آزادگان و مسلمانان جهان امروز سه‌شنبه را عزای عمومی اعلام کرده و کلاس‌های درسمان را تعطیل می‌نماییم.

در ادامه اطلاعیه آمده است: با توجه به اهمیت این رخداد، دستگاه قضایی باید هر چه سریع‌تر به محاکمه دست‌اندرکارن این توطئه اقدام نماید و با درنظر گرفتن اشد مجازات برای آنها، فکر تکرار چنین حرکاتی را برای همیشه از ذهن آنها خارج سازد.

دانشجویان با تاکید بر این که عاملان این فاجعه دانشگاهی را معرفی کرده و از ادامه تحصیل آنها که فقط منجر به حیف و میل بیت‌المال می‌شود، در تمامی مراکز آموزشی جلوگیری شود، تصریح کردند:

تمام مسئولان اجرایی و فرهنگی (اعم از دانشگاه و بیرون دانشگاه) که با اهمال و بی‌توجهی خود زمینه‌ چنین اتفاقی را فراهم آورده‌اند، مواخذه، مجازات و عزل شوند تا هر فرد مسئول در سراسر کشور که در خواب غفلت فرو رفته است، بیدار گردد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: تمام عوامل بیرونی این حادثه که قطعا یک اتفاق دانشجویی ساده نیست و برنامه‌ریزی توطئه گران و عوامل بیگانگان را در پشت پرده داشته سریعاً شناسایی، مجازات و به عموم مردم مسلمان معرفی گردند.»

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.