دیدار دوستانه تیمهای فوتبال ایران و مکزیک

دیدار دوستانه تیمهای فوتبال ایران و مکزیک

تیم ملی فوتبال ایران برای آماده شدن بیشتر جهت حضور در جام ملتهای آسیا دیداری دوستانه با تیم ملی فوتبال مکزیک برگزار خواهد کرد.
ایران، مکزیک
تیم ایران آخرین بار در جام جهانی 2006 آلمان به مصاف تیم مکزیک رفته است

این دیدار روز دوازدهم خرداد (دوم ژوئن) جاری و در ورزشگاه مکزیکو سیتی برگزار خواهد شد.

دو تیم ایران و مکزیک در مرحله گروهی جام جهانی 2006 آلمان نیز با هم دیدار کردند که در آن یددار تیم مکزیک با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

تیم ملی ایران که خود را برای حضور در جام ملتهای آسیا آماده می کند، در ماههای اخیر موفق نشده بود با هیچ یک از تیمهای بزرگ بازی دوستانه انجام دهد که این مساله اعتراض افراد زیادی از جمله تعدادی از بازیکنان مطرح تیم ملی را نیز در پی داشت.

تیم مکزیک در سالهای اخیر همواره یکی از تیمهای قدرتمند جهان بوده و در جام جهانی آلمان در مرحله یک هشتم نهایی با شکست 2 بر یک از تیم قدرتمند آرژانتین از دور رقابتها حذف شد.

گفته می شود امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، از مقامات فدراسیون فوتبال خواسته که در روز دوازدهم تیرماه نیز دیدار دوستانه ای با یکی از تیمهای بزرگ اوپایی در ورزشگاه آزادی تهران ترتیب دهند تا تیم ایران با آمادگی کامل و روحیه ای بالا به جام ملتهای آسیا اعزام شود.

تیم ایران در جام ملتهای آسیا که در تیرماه جاری در چهار کشور آسیای جنوب شرقی برگزار می شود، با تیمهای چین، مالزی و ازبکستان همگروه است.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.