امام جمعه مشهد:بدحجابی از سرقت و آدم کشی هم بدتر است!

اظهارات عجیب امام جمعه مشهد: بی‌حجابی و بدحجابی از سرقت و آدم کشی هم بدتر است!

امام جمعه مشهد مقدس در اظهاراتی عجیب گفت: گناه معضل بی‌حجابی و بد حجابی از سرقت وآدم کشی هم بدتر است.

به گزارش دفتر خبرگزاری «انتخاب» در مشهد، سید احمد علم الهدی در حالی که در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس و در جوار بارگاه منور رضوی سخن می گفت، افزود : زنان بد حجاب، خفاش شب و گرگان درنده روز هستند

وی با بیان این مطلب که «معضل بی‌حجابی و بد حجابی از بدترین انواع فسق و فجور در جامعه است»، اظهار داشت : اشاعه فسق و فجور ، فحشاء، لاابالی گری، شرارتها و اکثر مشکلات جامعه که امنیت عمومی را به مخاطره می‌اندازد از تبعات منفی بی‌حجابی و بد حجابی است.

علم الهدی بیان کرد: زنان بی‌حجاب و بد حجاب که با وضع زننده در جامعه ظاهر می شوند ، در حقیقت امنیت عمومی و اجتماعی مردم را به مخاطره می‌اندازد و خفاش شب و گرگ درنده روزاست.

وی اضافه کرد: برخی عنوان کردند که معضل بی‌حجابی و بد حجابی را باید با مسائل فرهنگی رفع کرد ولی آیا معضلی که امنیت عمومی و اجتماعی مردم را به مخاطره می‌اندازد می‌توان با مسائل فرهنگی کاهش داد.

علم الهدی افزود : برخی ییلاقات منطقه و از جمله ییلاقات تفریحی اطراف شهرستان کلات به مناطق اشاعه فساد و عشرت کده تبدیل شده و دختران و پسران به طور مختلط در قالب اردوهای دانشگاهی و تورهای گردش گری چند روز در آنجا به سر می‌برند.

نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از عملکرد و تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در برخورد با معضل بی‌حجابی و بد حجابی،تاکید کرد:باید قاطعانه با این معضلات اساسی جامعه‌برخورد شود.

وی گفت: تامین امنیت ناموس مردم از مسائل معیشتی و حتی جان و مال مردم هم مهمتر است.

خطیب نماز جمعه مشهد از آحاد مردم درخواست کرد: در اجرای طرح امنیت اجتماعی با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.