دیدار سرنوشت ساز استقلال تهران و اهواز

دیدار سرنوشت ساز استقلال تهران و اهواز

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه با برگزاری شش دیدار آغاز می شود. در مهمترین دیدار این هفته، که می تواند حساسترین دیدار باقی مانده لیگ برتر نیز باشد، دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز در ورزشگاه آزادی تهران با هم دیدار می کنند.
تیمهای استقلال اهواز و استقلال تهران در اهواز
دیدار رفت تیم های استقلال اهواز و استقلال تهران با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تهرانی خاتمه یافت

در حال حاضر استقلال تهران از 26 بازی 50 امتیاز دارد و صدرنشین است و استقلال اهواز با 25 بازی، 48 امتیازی است و در رده دوم ایستاده است. برنده بازی این دو تیم بخت زیادی برای قهرمانی این فصل لیگ برتر خواهد داشت.

قضاوت این مسابقه بر عهده مسعود مرادی خواهد بود.

دیدار رفت این دو تیم در شهر اهواز با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تهران به پایان رسید.

برنامه سایر دیدارهای جمعه به شرح زیر است:

ذوب آهن اصفهان - سایپا
پاس - پیکان
ملوان انزلی - راه آهن
فولاد خوزستان - ابومسلم خراسان
فجرسپاسی شیراز - برق شیراز

خبرهای کوتاه دیگری از فوتبال ایران

  • تیم فوتسال امید ایران روز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی موفق شد تیم ملی فوتسال تایلند را با نتیجه 7 بر 6 شکست دهد. تیم تایلند که برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی به تهران آمده بود روز چهارشنبه نیز با نتیجه 8 بر 2 مغلوب تیم ملی فوتسال ایران شد. تیم ملی فوتسال ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که از 23 تا 29 اردیبهشت در ژاپن برگزار می شود آماده می کند. این تیم در گروه چهارم با تیمهای مالزی، چین و لبنان همگروه است.

  • تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران به مقام نایب قهرمانی مسابقات دانشگاههای آسیا رسید. در دیدار فینال این مسابقات که روز پنجشنبه در شهر شانگهای چین برگزار شد، تیم ایران با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم چین شد و به مقام دومی بسنده کرد. در این مسابقات که با حضور 9 تیم برگزار شد، تیم کره جنوبی به مقام سوم رسید.

  • در ادامه لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا تیم الشباب عربستان در زمین تیم لاتحاد سوریه به تساوی یک بر یک رسید و در میکان دوم جدول گروه باقی ماند. الشباب با این تساوی از 4 بازی 7 امتیاز دارد و به دلیل تفاضل گل کمتر از سپاهان اصفهان در رده دوم گروه ایستاده است. تیمهای العین امارات و الاتحاد سوریه به ترتیب با 5 و 2 امتیاز، سوم و چهارم هستند.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.