پروین احمدی‌نژاد:رییس جمهوردرخانه برادرم هست...

پروین احمدی‌نژاد:رییس جمهور درخانه برادرم هست نه در محیط کار

منتخب شورای سوم شهر تهران گفت: با رئیس‌جمهور نه به عنوان برادر بلکه به عنوان یک فرد مجرب در امور شهری مشورت خواهم کرد.

به گزارش فارس پروین احمدی‌نژاد عضو شورای سوم شهر تهران در حاشیه مراسم اختتامیه شورای دوم شهر تهران در پاسخ به این پرسش فارس که آیا طی مدت فعالیت خود از نظر مشورتی رئیس‌جمهور استفاده خواهد کرد، گفت:حتماً بالاخره ایشان دو سال شهردار تهران بودند و از تجربیات خوبی در این زمینه برخوردارند.

وی تأکید کرد: از نظر مشورتی وی نه به عنوان برادر بلکه به عنوان یک فرد مجرب استفاده خواهم کرد.

منتخب شورای سوم شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر دریافت نقطه نظرات رئیس‌جمهور برای انتخاب شهردار افزود: درست است ایشان برادرم هستند اما در خانه نه در محیط کار.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که بحث انتخاب شهردار در شورای شهر سوم هم‌‏اکنون در چه مرحله‌‏ای قرار دارد، گفت: در حال بررسی شاخص‌‏های انتخاب شهردار هستیم. در این شاخص‌‏ها بر توانمندی مدیر شهر و روحیه تعامل وی با مردم و اجزای سه قوه تاکید بسیاری شده است.

به نظر احمدی‌‏نژاد تعامل شهرداری با مردم از پائین‌‏ترین سطوح تا بالاترین سطح خدماتی بحث بسیار مهمی است و شهردار تهران می‌‏تواند تمام این سطوح را کنار یکدیگر قرار داده و به بهترین شکل شهر را مدیریت کند.

عضو منتخب عضو شورای سوم شهر تهران در ارزیابی عملکرد قالیباف از ارائه نظر شخصی خود امتناع کرد و با بیان این که در شورا نظر شخص و فرد ملاک نیست و کار شورایی یک کار جمعی است، به اظهارات خود با خبرنگاران پایان داد.

 

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.