آغاز به‌کار کمیته مد لباس

آغاز به‌کار کمیته مد لباس

«فاطمه رهبر» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تشکر از نیروی انتظامی به دلیل آغاز برخورد با پدیده بدحجابی در عین‌حال ابراز امیدواری کرد که برخوردهای ناجا «حساب شده» باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، این نماینده زن مجلس روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: نیروی انتظامی موظف به رعایت امنیت اخلاقی و فرهنگی جامعه است و برخورد با کسانی ‌که این امنیت را به خطر می‌اندازد وظایف نیروی انتظامی است.

وی درخصوص تعیین مصادیق برای برخورد با نیروی ا نتظامی در زمینه برخورد اظهارداشت: در حال حاضر بحث تعیین مصادیق نیست،‌شلوارهای کوتاه، آرایش‌های زننده، مانتوی تنگ که از حد شرعی خارج شده‌اند از مسلمات است که مورد اعتراض اقشار مردم است و باید برخورد شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین درخصوص سرانجام طرح مد و لباس گفت: طرح مد و لباس مجلس تصویب نهایی شده و در حال حاضر در مرحله‌ای است که کمیته تعیین مصادیق و طرح‌های ناظر مد و لباس راه‌اندازی و شروع به کار کرده است.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول 27 سال گذشته از بحث طراحی مد ولباس برای خانم‌ها غافل بوده‌ایم و اینکه بخواهیم ادعا کنیم کار ارزشمندی زمینه هدایت بازار مد و لباس داشته‌ایم، اینگونه نبوده است.

فاطمه رهبر با بیان اینکه «مصوبه مد و لباس یک روزه، یک ماهه و یک ساله جواب نمی‌دهد»، ادامه داد: مد و طراحی لباس مخصوص یک دوره زمانی نیست، بلکه کاری است که باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.