نقشه زن جوان برای گرفتن مهریه اش

نقشه زن جوان برای گرفتن مهریه اش

زن وقتى متوجه شد نمى تواند مهریه اش را از شوهرش بگیرد، با طرح توطئه اى او را روانه زندان کرد.Go to fullsize image

زن جوان با مراجعه به دادگاه کیفرى استان و ارائه ۱۲ حلقه سى دى مبتذل مدعى شد مردى به زور با او رابطه غیراخلاقى برقرار کرده است.به گزارش خبرنگار ما، زن ۲۴ ساله در حالى که بشدت مضطرب و نگران بود با مراجعه به پلیس از مردى به خاطر برقرارى رابطه غیراخلاقى و فیلمبردارى شکایت کرد و گفت: مدتى قبل این مرد مرا فریب داد و در خانه اش به من تعرض کرد و من هم به خاطر حفظ آبرویم سکوت کردم، اما او با تهیه فیلم و عکس و توزیع آن باعث رسوایى من شد.

با شکایت زن، دستور قضایى براى دستگیرى این مرد صادر شد و متهم وقتى تحت بازجویى هاى قضایى قرار گرفت با غیرواقعى دانستن ادعاهاى شاکى گفت: من دلیل طرح این ادعا را نمى دانم. او همسر شرعى و قانونى من بود، اما مدتى قبل از هم جدا شدیم.

زن با شنیدن اظهارات شوهرش تمامى گفته هاى او را دروغ دانست و گفت: او با تهیه فیلم و پخش آن مرا شکنجه داد و اکنون هم براى فرار از مجازات اعدام سعى دارد وانمود کند رابطه اش شرعى و قانونى بوده است.
در حالى که هیچ مدرکى مبنى بر ازدواج این زن و مرد وجود نداشت، زن شاکى با جمع آورى ۱۲ حلقه سى دى از افراد مختلف دادگاه را متقاعد کرد که مرد جوان آنها را توزیع کرده است.
بدین ترتیب با ارائه اسناد و مدارک کافى با دستور قاضى پرونده، مرد جوان بازداشت و روانه زندان شد.
۷ ماه بعد مادر متهم با ارائه کپى عقدنامه اى ادعا کرد شاکى پرونده عروس او بوده است. بنابراین خواستار آزادى پسرش شد.
از سوى دیگر در بررسى هاى قضایى مشخص شد مرد جوان همسر قانونى شاکى پرونده بوده است. با فاش شدن این موضوع دستور بازداشت زن از سوى قضات شعبه ۷۲ دادگاه کیفرى استان تهران صادر شد. او وقتى تحت بازجویى قرار گرفت، گفت: با شوهرم اختلاف پیدا کردم و از او خواستم مهریه ام را یکجا بپردازد، اما او از این کار خوددارى کرد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم. به همین خاطر، فیلمى را که با هم تهیه کرده بودیم به دادگاه ارائه دادم و بدون اشاره به زندگى مشترکمان گفتم او مرا مورد تعرض قرار داده است.
به گزارش خبرنگار ما، با اعترافات این زن پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادگاه عمومى - جزایى تهران ارسال شد تا زن جوان به اتهام طرح شکایت واهى محاکمه شود.


+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.