رضایی: پروین هم شاهد است که از بوندس‌لیگا پیشنهاد دارم

رضایی: پروین هم شاهد است که از بوندس‌لیگا پیشنهاد دارم

مدافع راست پرسپولیس در خصوص بازی روز یکشنبه این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: مطابق هفته‌های گذشته بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و از اینکه تماشاگران با شادی ورزشگاه را ترک کردند، خوشحالم.  

شیث رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران؛ با بیان این مطلب اظهار داشت: فولاد برای فرار از سقوط، به 3 امتیاز این بازی احتیاج داشت ولی ما برای جبران نتایج ضعیف گذشته و خوشحال کردن تماشاگران پرسپولیس انگیزه زیادی داشتیم و مستحق پیروزی بودیم.
وی افزود: شنیده بودم که سرمربی فولاد در تمرینات این تیم فقط از شکست دادن پرسپولیس حرف می‌زد و این موضوع روحیه‌ام را بالا برده بود. این برد برای ما مهم بود و امیدوارم در جام حذفی این روند را ادامه دهیم.
رضایی تاکید کرد: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی را تجربه می‌کند. مهم‌ترین هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و این جام را به هواداران هدیه خواهیم داد. همه منتظر بازی با سپاهان هستیم تا آنها را در جام حذفی کنار بگذاریم.
مدافع پرسپولیس که در هفته‌های اخیر عملکرد قابل‌قبولی داشته، گفت: قبل از آمدن حسین کعبی، در جناح راست به من پاس نمی‌دادند و بیشتر حملات از سمت چپ بود ولی حالا تعادل برقرار شده و بازی من بیشتر به چشم می‌آید. بازیکنان می‌دانند که برای توپ دادن به کعبی ابتدا باید به من پاس بدهند تا او را در خط حمله در موقعیت گل قرار دهم.
رضایی که چند هفته پیش خبر از حضورش در تیم‌های اروپایی داده بود، اظهار داشت: خیلی‌ها این موضوع را باور نمی‌کنند ولی من از لیگ دسته اول آلمان پیشنهاد دارم و حتی این مسئله فصل قبل اتفاق افتاد و آقای پروین هم شاهد هستند.
وی افزود: موضوع حضور من در بوندس‌لیگا جدی است و اگر به تیم ملی دعوت شوم، شرایط برای رفتن من بهتر خواهد شد. البته تیم موردنظر، بازی‌هایم را دنبال می‌کند و همه چیز آخر فصل مشخص می‌شود.
رضایی تصریح کرد: بعضی‌ها نسبت به این موضوع بی‌اعتنا هستند و رفتار خاصی دارند ولی پایان فصل همه چیز مشخص می‌شود. اگر شرایط مهیا باشد، در لیگ آلمان توپ خواهم زد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.