تعطیلی ۲۰ مغازه لباس‌های نامناسب

تعطیلی ۲۰ مغازه لباس‌های نامناسب

در ادامه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد اخلاقی به 544 مورد صنف های مختلف در ارتباط با پوشاک نا مناسب تذکرداده و تعهد گرفته شد. همچنین 20 باب مغازه نیز در همین راستا پلمپ شده است.  Go to fullsize image

در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت اخلاقی از ساعت 10 صبح دیروز تا 14 امروز به هزار و 347 نفر از بدحجابان تذکر داده شده است .

سرهنگ پاسدار احمدی در گفتگو با مهر در ارتباط با آخرین آمار و نتایج طرح مبارزه با بدحجابی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: از ابتدای اجرای این طرح هزار و 347 نفر مورد ارشاد و تذکر ماموران نیروی انتظامی قرار گرفته اند که از این میان 117 نفر توسط ماموران به پایگاه های پلیس امنیت انتقال داده شدند .

وی گفت : از میان 117 نفر از دستگیر شدگان این طرح 58 نفر پس از گرفتن تعهد و مناسب سازی ظاهر آزاد شدند و سایرین نیز پس از صورت جلسه شدن وضعیت آنان به مرجع قضائی ارجاع داده شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ تصریح کرد : در ادامه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد اخلاقی به 544 مورد صنف های مختلف در ارتباط با پوشاک نا مناسب تذکرداده و تعهد گرفته شد. همچنین 20 باب مغازه نیز در همین راستا پلمپ شده است.

احمدی گفت : 7 نفر به دلیل مزاحمت برای نوامیس مردم بازداشت و 47 خودرو نیز به دلیل دارا بودن راننده بد حجاب توقیف شدند .

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ ، همچنین خبر از توقیف 8 خودرو به سبب ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و توقیف 24 خودروی دیگر به دلیل ایجاد آلودگی صوتی خبر داد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.