از هفته دیگر اخراجی ها ۱.۵ می آید

از هفته دیگر اخراجی‌ها 1.5 می آید

مسعود ده‌نمکی می‌گوید در 40دقیقه‌ای که به فیلم اخراجی‌ها اضافه می‌شود ‌به زمان حال یعنی سالها پس از شهادت مجید سوزوکی باز می‌گردیم.

مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما در گفت‌وگو با فارس افزود: فیلمنامه فیلم « اخراجی‌ها » در مرحله اولیه شامل دو بخش زمان حال و فلاش‌بک به زمان جنگ بود ولی وقتی زمان اولیه فیلم 140 دقیقه شد، تصمیم به کوتاه کردن بخش‌هایی از فیلم که در زمان حال می‌گذشت، گرفتیم ، چون در اکران سینمای ایران بیش از 100 الی 110 دقیقه زمان برای اکران فیلم در نظر نمی‌گیرند.

وی افزود: با توجه به مشکلات و مسائلی که در مورد قاچاق فیلم به وجود آمده، تصمیم گرفتیم که زمان حال را هم به فیلم اضافه شود، چون این برهه زمانی از نظر مضمونی، نکات جالبی در خود دارد.

در فصل 40 دقیقه‌ای که به زمان حال می‌پردازد، بازی «مریلا زارعی» در نقش یک خبرنگار نیز که در نسخه فعلی وجود ندارد، به فیلم افزوده خواهد شد.

ده نمکی گفت: اضافه شدن 40 دقیقه به نسخه فعلی « اخراجی‌ها » به دلیل احترامی است که ما باید به تماشاگر سینمای ایران بگذاریم.ما باید قدردان این مخاطب که سقف فروش فیلم‌های ایرانی را برای دیدن « اخراجی‌ها» بالا برده است، باشیم و بین کسی که برای فیلم دیدن به سینما می‌آید و کسی که سی دی قاچاقی فیلم را تماشا می‌کند، تفاوت قائل شویم.

این کارگردان افزود: افزایش زمان «  اخراجی‌ها » و روانه کردن نسخه جدید فیلم به سینماها؛ در همین راستاست.

ده نمکی در مورد زمان و چگونگی عملی شدن این اتفاق، گفت: فعلا در حال انجام مقدمات این کار هستیم و مشغول صحبت با دست اندرکاران معاونت سینمایی تا این اتفاق بیفتد.

وی متذکر شد: تاکنون در سینمای ایران سابقه نداشته که فیلمی در حین اکران، دستخوش تغییر و اضافه شدن زمان شود و این اتفاق در صورت وقوع، اتفاق جدیدی در سینمای ایران خواهد بود.

ده ‌نمکی همچنین گفت: در دی وی دی رسمی فیلم که منتشر خواهد شد این 40 دقیقه وجود خواهد داشت و به همراه آن 140 دقیقه پشت صحنه فیلم « اخراجی‌ها» هم منتشر خواهد شد.

« اخراجی‌ها» اکنون بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان در تهران و بیش از 900 میلیون تومان در سراسر کشور فروش داشته است.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.