قتل خواهر به خاطر فساد اخلاقی

خواهرم را به خاطر فساد اخلاقی کشتم

مردی که خواهرش را با ضربه های کارد از پا در آورد، با رضایت اولیای دم، از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری تهران محاکمه علنی شد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه حوادث ایسکانیوز،فریادهای گوشخراش یک زن به نام گلدیس، نیمه شب بیست و دوم خرداد 85 در رباط کریم، لرزه بر جان مردم انداخت. آنان که سراسیمه از خانه شان بیرون دویده بودند، مردی را با دستان خونین هنگام فرار دیدند.

حسین 33 ساله- برادر گلدیس – در حلقه تنگ شاهدان عینی به محاصره درآمد و به ناچار تسلیم شد. بدین ترتیب بازپرس کشیک دادسرای جنایی در جریان قرار گرفت، دستور بردن جنازه به پزشکی قانونی را صادر کرد و به بازجویی از حسین پرداخت.

برادر قربانی همان ابتدا و بدون هیچ مقاومتی جنایت را گردن گرفت و به تشریح ماجرا پرداخت: خواهرم فساد اخلاقی داشت، به همین خاطر از شوهرش جدا شد و با دو پسر 9 و 12 ساله اش زندگی می کرد. بارها گلدیس را نصیحت کرده بودم تا دست از خلاف هایش بردارد اما گوشش بدهکار نبود و خانواده مارا بدنام کرد. روز آخر، خونم به جوش آمده بود که سراغش رفتم اما داد و فریاد راه انداخت. من هم دستانم را دور گردنش حلقه کردم و با کارد به جانش افتادم.
پرونده مرد جانی با صدور کیفر خواست به شعبه 74 دادگاه کیفری تهران فرستاده شد و او توانست رضایت خانواده اش را بگیرد.
گزارش ایسکانیوز می افزاید: حسین امروز از جنبه عمومی جرم، پای میز محاکمه نشست و حرف های پیشین خود را با ابراز پشیمانی تائیدکرد. در این نشست، قاضی کوه کمره ای و چهار مستشارش وارد شور شدند تا با رضایت اولیای دم به انشای رای بپردازند. این در حالی است که آدمکش بر اساس قانون به 3 تا 10 سال زندان محکوم خواهد شد./

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.