برگزاری جشن مفصل پیدا شدن پدر

 بالاخره بعد از دعوای طولانی و هزینه چند صد هزار دلاری برای تعیین پدر دختر آنا نیکول اسمیت،لاری باریکهد به عنوان پدر این دختر اعلام شد.
این عکاس خبری که فشار زیادی را برای اثبات این حقیقت که دانیلین به او تعلق دارد متحمل شده بود قصد دارد با برگزاری جشن مفصلی بازگشت دختر کوچکش به خانه را جشن بگیرد.

او از زمان تولد دخترش قصد داشت او را برای همیشه در کنار خود نگه دارد اما رقیب سر سخت او که همان وکیل چند ساله آنا نیکول بود برای تصاحب ارثیه این کودک از ابتدا خود را پدر او معرفی کرد تا نگذارد این کودک به پدرش برسد.
باریکهد در مصاحبه ای در بیرون در دادگاه بیان داشت :" بسیار هیجان زده هستم و تصور در آغوش کشیدن دخترم من را دارد ذوق مرگ میکند."

زمانی که از او در مورد احساس نیکول اسمیت از نتیجه این دادگاه سئوال شد وی پاسخ داد :" اگر نیکول زنده بود به من افتخار میکرد که برای دخترمان تن به چنین نبردی داده ام و اجازه نداده ام که او در چنگال یکی سری انسان سود جو بیافتد."
باریکهد قصد دارد سرپرستی دخترش را هر طور که شده به دست بیاورد اما قبل از آن مهمانی مفصلی ترتیب داده و همه کسانی را که او را در این دوران سخت حمایت کردند به آن دعوت کرده است.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.