گوشی طلایی نوکیا آمد

گوشی طلایی نوکیا آمد

شرکت نوکیا با الهام گرفتن از طبیعت و با استفاده از طلا که یکی از زیباترین عناصر موجود در جهان است ، گوشی مدل 8800 Sirocco Gold خود را معرفی کرد.

تلفن همراه مذکور که در یک قاب 18 قیراطی از طلا کار گذاشته شده در قالب یک طرح بسیار زیبا و تجملی طراحی شده است.
گوشی مذکور در حال حاضر در بازارهای منتخب جهان موجود است و از قیمت تقریبی معادل یک هزار یورو برخوردار است که البته قیمت مذکور قبل از محاسبه مالیات و سوبسید مربوطه در نظر گرفته شده است.
"هیکی نورتا" قائم مقام ارشد کمپانی نوکیا در خصوص این محصول می گوید: "مدل 8800 Sirocco Gold نوکیا ، از نظر طراحی در حقیقت دنباله روی میراث قوی کمپانی نوکیا است که در قالب یک طرح ویژه و برخوردار از لوازم جانبی مطلوب ، طراحی شده است."

وی در ادامه در همین خصوص تصریح کرد: " مدل مذکور در حقیقت همان شعارهمیشگی نوکیا با مضمون "شکل از کاربرد تبعیت می کند" را دنبال کرده است که حاصل دهه ها تجربه فنی کمپانی مذکور در عرصه تلفن همراه می باشد."
بر اساس این گزارش، در ساخت تلفن همراه مذکور علاوه بر زیبایی، استحکام نیز مد نظر قرار داده شده است، به طوریکه صفحه نمایشگر آن ضد خش می باشد .
ساخت و تولید هریک از دستگاه های نوکیا 8800 Sirocco Gold با استفاده از تکنیک ها و تجارب ساعت سازان و جواهر سازانی صورت گرفته که در طول سالیان متمادی در این زمینه تجربه کسب کرده اند.
دوربین با کیفیت دومگاپیکسلی دستگاه مذکور که در پس یک قاب کشویی قرار گرفته و صفحه کلیدی که کار با آن بسیار راحت است، از جمله مختصات و قابلیت های نوکیا 8800 Sirocco Gold می باشد.
دستگاه مذکور همچنین از یک صفحه نمایشگر رنگی ( 262K color ) و قابلیت های متنوع ارسال پیام برخوردار است.
زیبایی دستگاه نوکیا 8800 Sirocco Gold همچنین با هدست رنگی بلوتوث و جاموبایلی رومیزی کاملا هماهنگ با آن کامل می شود.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.