متهم: زنم را نکشتم ، دوستم قاتل است

متهم: زنم را نکشتم ، دوستم قاتل استimages/20070418/kill.jpg

 مرد جوانی که به اتهام قتل همسرش و جنین 5 ماهه وی در بازداشت به سر می برد، روز گذشته در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران منکر قتل شد و ادعا کرد: یکی از دوستانم به خاطر این که راز ارتباط پنهانی اش با همسرم فاش نشود، مرتکب قتل شده است.
به گزارش خبرنگار جام جم ، ظهر روز هشتم بهمن سال 83 نگهبان افغانی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و ماموران انتظامی کرج را در جریان پیدا شدن جسد زنی داخل گونی در کانال آب در محله مشکین آباد قرار داد.به دنبال این تماس ، ماموران به محل حادثه اعزام شدند و جسد زن جوان را برای بررسی علت مرگ و هویتش به پزشکی قانونی منتقل کردند و آنها در ادامه تحقیقات خود پی بردند مقتول مقداری طلا به همراه دارد که به سرقت نرفته و ساعت مچی وی هم در ساعت 7.4 صبح متوقف شده است.
نظریه پزشکی قانونی هم حکایت از آن می کرد که مقتول بر اثر خفگی به قتل رسیده و جنین 5 ماهه اش هم جان باخته و مقتول پیش از مرگ بشدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

اولین شکایتجستجوهای پلیسی برای یافتن هویت مقتول همچنان ادامه داشت تا این که مردی به مرکز پلیس آگاهی کرج مراجعه و عنوان کرد، چند روز پیش همسرش از منزل خارج و ناپدید شده است و او با مراجعه به پزشکی قانونی از میان اجساد قربانیان ، جسد همسرش را شناسایی کرده است.
به این ترتیب هویت مقتول تایید شد و ماموران که احتمال می دادند وی قربانی انتقام خانوادگی شده باشد، شوهر وی را به عنوان مظنون به قتل بازداشت کردند.
اعتراف متهم در مرکز پلیس
عیسی - مرد متهم به قتل - در بازجویی های مقدماتی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: من و زنم چند سالی بود که ازدواج کرده بودیم ، اما صاحب فرزند نمی شدیم تا این که از طریق یکی از دوستانم با مرد رمالی آشنا شدم و برای بازشدن گره زندگی ام نزد وی رفتم. مرد رمال گفت: برای این که صاحب فرزندی شوم ، باید همسرم را طلاق دهم و پس از مدتی مجددا با او ازدواج کنم ؛ بنابر این برخلاف میل همسرم ، او را طلاق دادم ، تا این که پس از چند ماه متوجه شدم به عقد موقت یکی از دوستانم درآمده است.
تهم به قتل ادامه داد: از زنم کینه به دل گرفتم و خواستم از او جدا شود، تا عاقبت بر اثر تهدیدهای من از او جدا شد و با من ازدواج کرد و پس از مدتی متوجه شدم بزودی مادر می شود.
گمان می بردم فرزند مال من نیست و سوءظن عجیبی تمام وجودم را فرا گرفته بود، بنابراین پس از مشاجره با وی او را مورد ضرب و شتم قرار دادم و بعد با روسری خفه اش کردم تا زنم و جنینش از بین بروند و برای این که پلیس به من شک نکند، جسدش را داخل گونی قرار دادم و در یک کانال آب رها و وانمود کردم او ناپدید شده است.
به دنبال اظهارات مرد قاتل ، وی پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. روز گذشته متهم به قتل در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه نشست.
درخواست قصاص برای داماد جوان
ابتدای جلسه دادگاه ، دادیار حیدری نماینده دادستان تهران به تشریح کیفرخواست پرداخت و برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد و اولیای دم هم تقاضای قصاص کردند.
سپس قاضی عزیزمحمدی از متهم خواست تا از خود دفاع کند. متهم در دفاع از خود گفت: من ، همسرم را دوست داشتم و باعث مرگ او نشده ام و فردی که دوست من است و پس از جدایی من از همسرم او را صیغه کرده بود، مرتکب این جنایت شده است.
با ثبت اعترافات متهم ، قاضی عزیزمحمدی و 4 مستشار قضایی وارد شور شدند تا حکم مربوط به این جنایت را اعلام کنند

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.