خطیب مسجدالنبی:خدایاماراازشرزنان ایرانی مصون بدار!

خطیب جمعه مسجدالنبی: خدایا جوانان ما را از شر زنان ایرانی مصون بدار!

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود با عنوان سخنی با مسئولان نیروی انتظامی نوشت:  در ماه های اخیر وضعیت بگونه ای شده است که عده ای در ابراز نگرانی های خود بجای بدحجابی تعبیر « بی حجابی » را بکار می برند.

 در این سرمقاله آمده است: افراد بی بندوبار بقدری گستاخ شده اند که در مواردی بطور کلی حجاب را کنار می گذارند و با برخوردهای بسیار زننده به همه مقررات اجتماعی و حریم ها و عرف جامعه دهن کجی می کنند.

بدحجابی به روستاها و اماکن مقدس هم کشیده شده است
در بخش دیگری از این نوشته می خوانیم: علاوه بر آنکه پدیده زشت بدحجابی صحنه های شهرهای بزرگ و کوچک و حتی روستاها را در داخل کشور در نوردیده به اماکن مقدس خارج از کشور بویژه مدینه و مکه نیز کشانده شده است.

نویسنده ادامه می دهد: در سفرهای عمره افراد متدین احساس می کنند بتدریج فضای کاروان ها برای آن ها درحال تنگ شدن است و در حریم نبوی و کعبه هم با چهره های بزک کرده زنان ایرانی بالباسهای تنگ و روسری های عقب رفته مواجه می شوند وضعیتی که آبروی جمهوری اسلامی ایران را در انظار ملت های مختلفی که برای عمره به عربستان سفر می کنند به خطر انداخته تا جائی که خطیب جمعه مسجدالنبی در بعضی خطبه های خود در قالب دعا به آن پرداخته و گفته است : خدایا جوانان ما را از شر زنان ایرانی درامان نگهدار!

نتیجه معکوس چادر ملی
در این سرمقاله آمده است: چادر ملی که گفته می شد وسیله ای برای جذب بی چادرها به یک پوشش مناسب است نتیجه معکوس داده و عده ای از چادری ها را به خود جذب کرده و به وسیله ای برای عبور از چادر سنتی به مانتو و روسری و به سایر مراحل تبدیل شده است .

نه قوای سه گانه و نه صدا و سیما؛ نیروی انتظامی تنهاست
در بخش دیگری از این سرمقاله آمده است: متاسفانه قبل از آنکه نیروی انتظامی وارد عمل شود از مجلس و بخشی از وزارت کشور صداهای مخالفی به بهانه عدم هماهنگی و یا اینکه می خواهیم بدانیم آیا برخورد نیروی انتظامی استاندارد است یا نه بلند شده و فشارها شروع گردیده است . از دستگاه قضائی هم با وضعیتی که دارد انتظار همراهی نمی توان داشت . صدا و سیما نیز ساز خود را می زند و با فیلم ها و سریال ها و مصاحبه هائی که با بدحجاب ها پخش می کند اگر خود یکی از عوامل دامن زدن به بدحجابی نباشد اهرمی برای مقابله با آن نیست .

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.